The Jury - ingen spoiler
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 21-12-03 20:29

Så fik jeg lige set The Jury til et lille sniger-arrangement i middags og
jeg må sige at den er rigtig god. Den formåede at holde spændingen og
opmærksomheden hele filmen igennem, og forblev interessant - hvilket ikke
alle retssalsdramaer kan prale med - jeg kunne for eksempel ikke holde mig
vågen til slutningen på Rules Of Engagement - på trods af Samuel L. Jacksons
tilstedeværelse.

The Jury vinder på grund af en fantastisk velskrevet historie der giver
danskerne det populære billede af det amerikanske retssystem vi er vant
til - med et twist. Og så er der nogle fantastiske skuespillere involveret.
Gene Hackman er som altid genial. John Cusack ligeså. Rachel Weisz kan
spille andet end action-arkæolog i The Mummy og Dustin Hoffman spiller på
sin sædvanlige vis - hvor man fra tid til anden kan genkende kropssprog og
stemmeføring fra hans tidligere roller Også birolleskuespillerne gør sig
godt og alt i alt er det god underholdning.

Jeg vil klart anbefale filmen - omend man lige skulle geare lidt ned i
starten og fatte at det rent faktisk var en "realistisk" film man sad og
så - kun fem dage efter ROTK premieren.

Julehilsner fra Tina

www.gizzemissen.dk

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 21-12-03 21:59

Tina Susanne Johansson skrev i en meddelelse
> Så fik jeg lige set The Jury til et lille sniger-arrangement i middags og
> jeg må sige at den er rigtig god......

Argggh....
Det var så resultatet af at læse Bo Warmings indlæg lige inden jeg skriblede
mit eget - jeg mener selvfølgelig "Runaway Jury" eller simpelthen Juryen på
dansk. Ser ud som om juleindkøbene har slugt et par ekstra hjerneceller
udover de forventede.

Tina
www.gizzemissen.dk

Fra : Sune

Dato : 22-12-03 00:46

On Sun, 21 Dec 2003 20:28:52 +0100, "Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote:

>Så fik jeg lige set The Jury til et lille sniger-arrangement i middags og
>jeg må sige at den er rigtig god.

Så er det jo godt at den ligger til download fra a.b.dvdr.
(hvis man skulle få lyst til det)

Mvh
Sune