Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
gammel Agfa fotopapir
Fra : Allan

Dato : 21-12-03 19:47

Findes der måske en mørkekammer nørd der er frisk og vil ha noget ca
rigtigtigt mange år gammelt Agfa
50 * 60 cm fotopapir i en meget gammel uåbnet pakke.?

Der står at der er 10 papir i pakken, Men jeg har selvfølgelig ikke åbnet
for at tælle

Pakken befinder sig i nordsjælland og er måske lidt mishandlet. Men det kan
jo være at der kan komme nogle fine billeder på dem.

Det ser ikke ud til at der er kommet lys ind på noget tidspunkt. Men
papirrene har været udsat for forskellige varmegrader.

ps. jeg har også spurt i markedgruppen om der er nogle der vil have dem. kan
bruge dem.

Allan

Fra : David

Dato : 21-12-03 23:56

Hej Allen

Det var da et rigtig godt tilbud man ikke kan sige nej til !
Så jeg vil da meget gerne takke ja til den pakke.
Jeg er fra århus kan det evnt sendes ?

Mvh David Bust
wost@wost.dk

http://www.wost.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 22-12-03 00:09

David wrote:

> Så jeg vil da meget gerne takke ja til den pakke.

Vær opmærksom på, at fotopapir taber hårdhed når det gemmes i
lang tid, så en gradition 3 vil efter nogle år blive til en
grad' 2 o.s.v., så læg ud med nogle hårde negativer...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : David

Dato : 22-12-03 00:14

tak for tippet

David

Fra : Allan

Dato : 22-12-03 23:45

"Allan" <news@not.news> skrev i en meddelelse
> Findes der måske en mørkekammer nørd der er frisk og vil ha noget ca
> rigtigtigt mange år gammelt Agfa
> 50 * 60 cm fotopapir i en meget gammel uåbnet pakke.?

Papirene har fundet en ny ejer.

Allan