Analsex
Fra : Ian

Dato : 21-12-03 15:58

Hej...

Er det muligt at have analsex med en person der sover (som den passive
part), uden at han (moi!) opdager det??

Fra : Per Rønne

Dato : 21-12-03 16:17

Ian <ian_davies@fastmail.fm> wrote:

> Er det muligt at have analsex med en person der sover (som den passive
> part), uden at han (moi!) opdager det??

Er du virkelig i tvivl om det ?

Hvad siger den anden dreng/mand du var i seng med til »mistanken«?
--
Per Erik Rønne

Fra : Ian

Dato : 21-12-03 21:15

> Er du virkelig i tvivl om det ?
Hey, hvor skulle jeg vide det fra??? :)

> Hvad siger den anden dreng/mand du var i seng med til »mistanken«?
Jeg overnattede hos vedkommende (som jeg ved er homoseksuel), men jeg
har ikke fortalt ham noget...As it turns out, så var det jo sikkert
bare mig der er lidt for paranoid...

/Ian

Fra : Per Rønne

Dato : 22-12-03 17:43

> Hey, hvor skulle jeg vide det fra??? :)

> Jeg overnattede hos vedkommende (som jeg ved er homoseksuel), men jeg
> har ikke fortalt ham noget...As it turns out, så var det jo sikkert
> bare mig der er lidt for paranoid...

For at trøste dig, så har jeg /læst/ om et eksempel på det, men kilden
[en pornonovelle] virkede ikke helt troværdig .
--
Per Erik Rønne

Fra : Paul

Dato : 21-12-03 17:46

"Ian" <ian_davies@fastmail.fm> skrev i en meddelelse
> Hej...
>
> Er det muligt at have analsex med en person der sover (som den passive
> part), uden at han (moi!) opdager det??

Tja, jeg har engang oplevet en person, som var så fuld, at vedkommende ikke
ænsede at hun tissede på gulvet hvor hun sov. Det lykkedes mig at klæde
hende af og putte hende i seng uden hun bagefter kunne huske noget som
helst. Kunne snildt have udnyttet situationen da jeg tørrede hendes ædlere
dele med et håndklæde.

Fra : P.N.

Dato : 21-12-03 19:19

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hende af og putte hende i seng uden hun bagefter kunne huske noget som
> helst. Kunne snildt have udnyttet situationen da jeg tørrede hendes ædlere

Har hørt om piger der var så fulde at de sked og pissede i sengen, jeg
fatter altså ikke at du ville have hende med op i sengen.
hun ku sove i hundekurven.

MVH P.N.

Fra : Paul

Dato : 21-12-03 21:22

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har hørt om piger der var så fulde at de sked og pissede i sengen, jeg
> fatter altså ikke at du ville have hende med op i sengen.
> hun ku sove i hundekurven.

Med op i sengen?

Tja, hvad fantasien er fuld af løber tastaturet over med...

Bare fordi jeg putter et kvindemenneske er det ikke synonymt med jeg deler
seng med hende.

> MVH P.N.

Paul

Fra : Trinita

Dato : 21-12-03 22:27

"Ian" <ian_davies@fastmail.fm> wrote in message

> Er det muligt at have analsex med en person der sover (som den passive
> part), uden at han (moi!) opdager det??

Det tror jeg næppe, medmindre du har været høj eller virkelig fuld, for det
kan være temmeligt smerteligt at have analsex uden man er parat til det.
vh trinita

Fra : Per Rønne

Dato : 22-12-03 17:43

Trinita <adads@olkajd.-dk> wrote:

> Det tror jeg næppe, medmindre du har været høj eller virkelig fuld, for det
> kan være temmeligt smerteligt at have analsex uden man er parat til det.

/Kan/ være.
--
Per Erik Rønne

Fra : nn

Dato : 26-12-03 01:00

On 21 Dec 2003 06:57:55 -0800, Ian wrote:

> Hej...
>
> Er det muligt at have analsex med en person der sover (som den passive
> part), uden at han (moi!) opdager det??

Det tror jeg ikke, men du kan jo lade som om du sover hvis det tænder dig

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-12-03 14:35

[Ian | 21 Dec 2003 06:57:55 -0800]

>Er det muligt at have analsex med en person der sover (som den passive
>part), uden at han (moi!) opdager det??

Det er meget lidt sandsynligt, men kan vel ikke afvises 100%?

Hvis dit numsehul er "afslappet", hvis hans pik er meget tynd, hvis han
er hurtig til at komme og du er *totalt* væk kan det i teorien lade sig
gøre?

Men sandsynligheden er ufatteligt lille...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk