once upon a time in the west/america
Fra : Christoffer

Dato : 21-12-03 15:32

Hej NG

Var lige nede i Stereo-Studio og så at de har Once upon a time in the west
og Once upon a time in America til henholdsvis 100 og 200 kr,-. De er begge
speciel collectors edition. Lige et tip til dem der ikke har set det

Mvh
Christian

Fra : Morten DH

Dato : 21-12-03 15:44

"Christoffer" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
begge
> speciel collectors edition. Lige et tip til dem der ikke har set det

300kr kan vist næppe bruges mere fornuftigt

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 21-12-03 23:55

ØV ØV - Fedt køb

Jeg har ellers lige købt "Once Upon A Time In The West" for 1 måned siden,
jeg måtte dog ryste op med 200 kr. Det var den engelske R2 udgave jeg fik,
men der er ingen forskel, så vidt jeg ved, udover at teksten på bagsiden er
på engelsk frem for på dansk.

Mvh
Martin

Fra : Peter Heide

Dato : 22-12-03 01:24

Er der nogen steder i indre København hvor man kan "West" for en hund ?

"Martin Trier Lund" <trierlund@FJERN_DISSE_BOGSTAVERstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3fe624c0$0$25836$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Christoffer

Dato : 22-12-03 12:45

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> Er der nogen steder i indre København hvor man kan "West" for en hund ?

I Stereo-Studio vel.... Det står jo på deres hjemmeside så jeg tror ikke det
kun er Stereo-Studio i Viborg der har tilbuddet

Mvh
Christian

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-12-03 12:54

Christoffer wrote:

> I Stereo-Studio vel.... Det står jo på deres hjemmeside så jeg tror ikke det
> kun er Stereo-Studio i Viborg der har tilbuddet

Nu ligger der ikke noget i København der hedder "Stereo Studio". Men TP
er vist det samme?

/David

Fra : Christoffer

Dato : 22-12-03 13:24

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message news:bs6lk6
> Nu ligger der ikke noget i København der hedder "Stereo Studio". Men TP
> er vist det samme?
>
> /David

Okay så er det min fejl, men jeg vidste godtnok ikke at der ikke er en
Stereo-Studio i Kbh. Hehe træls for jer Kjøvenhavnere

Mvh og god jul
Christian

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-12-03 14:12

Christoffer wrote:

> Okay så er det min fejl, men jeg vidste godtnok ikke at der ikke er en
> Stereo-Studio i Kbh. Hehe træls for jer Kjøvenhavnere

Det går nok så længe vi har TP, GUF, Fona2000, Axel etc. :)

/David

Fra : Christoffer

Dato : 22-12-03 16:21

> Det går nok så længe vi har TP, GUF, Fona2000, Axel etc. :)
>
> /David

Fona2000 er jeg ikke misundelig på, det må i gerne beholde ovre hos jer selv
;) Axel derimod, der er en fed butik.

Mvh
Christian

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-12-03 16:26

Christoffer wrote:

> Fona2000 er jeg ikke misundelig på, det må i gerne beholde ovre hos jer selv
> ;) Axel derimod, der er en fed butik.

Axel er nok den dårligste/dyreste af dem. Guf er super til gengæld.
Fona2000 er heller ikke min favorit, men de har _mange_ ting, og _mange_
tilbud.

/David

Fra : Christoffer

Dato : 22-12-03 17:11

> Axel er nok den dårligste/dyreste af dem. Guf er super til gengæld.
> Fona2000 er heller ikke min favorit, men de har _mange_ ting, og _mange_
> tilbud.
>
> /David

Er aksel den med netbutikken axelmusic.dk?

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-12-03 17:16

Christoffer wrote:

> Er aksel den med netbutikken axelmusic.dk?

Yep, men den side har ikke meget at gøre med den fysiske butik, al den
stund at priserne på hjemmesiden er fornuftige, mens de i visse af
butikkerne er uhyrlige.

/David

Fra : Christoffer

Dato : 22-12-03 18:14

> Yep, men den side har ikke meget at gøre med den fysiske butik, al den
> stund at priserne på hjemmesiden er fornuftige, mens de i visse af
> butikkerne er uhyrlige.
>
> /David

Okay Jeg har nemlig kun hørt gode ting om netbutikken. Men man kan
ihvertfald ikke komme uden om at Once upon a time in the West er en virkelig
god film. Jeg så den lige idag og musikken og billedsiden passer perfekt til
hinanden.

Mvh
Christian