Taletidskort /regningsspec.
Fra : JBH

Dato : 19-04-01 00:34

Hejsa.

Da jeg pludselig havde brug for at kunne SMS'e købte for et lille års tid
siden en telefon med taletidskort til Teledk. Dengang "tankede" jeg for 100
kr. I forvejen har jeg en gammel NMT på fritidsabb. som jeg bruger til
tale.GSM'en bruges KUN til SMS. Jeg har 3 eller 4 gange siden "tanket" for
100 kr På et tidspunkt fik jeg en "besked ikke sendt" og "tankede" så for
en hund. Nu havde jeg pludselig taletid for over 180 kr på kontoen. Ikke
engang 14 dage efter var kontoen tom, hvilket jeg syntes var underligt da
mit SMS mønster ikke har ændret sig væsentligt. Jeg ved godt at jeg vist
giver 1 krone for en SMS, meem 180 SMS'er på under 14 dage. Den køber jeg
ikke.

1000 kr's spørgsmålet.. Er min konto mon blevet "hacket"

Venlig hilsen
JBH

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-04-01 10:33

"JBH" <JBH@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Er min konto mon blevet "hacket"

jeg tvivler stærkt, men kundeservice kan lave en udskrift til dig.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Benjamin Jensen

Dato : 22-04-01 01:27

Din konto er højst sandsynligt ikke blevet hacket..
Men du KAN jo godt have kommet til at sende 180 sms'er på de 14 dage.. Jeg
var engang en meget aktiv chatter, og jeg "kom" til at sende knap 2500
sms'er på en måned!!! Så intet er umuligt i lille danmark..