Speedstream 2601.
Fra : HKS

Dato : 21-12-03 04:52

Jeg har denne aldrende router sammen med mit TDC bredbånd, men har et
problem med at få hul igennme udefra.

Jeg kan ikke ping min egen ip addresse, og kan heller ikke bruge f.eks
Remote Desktop pga af dette.

Hvordan for jeg den konfigureret så det virker ? Har "nyeste" firmware, og
kører med "åben" konfiguration lige nu.

Det hele virker for øvrigt hvis jeg helt dropper routeren, men det gør det
jo lidt svært at have flere pc'er på nettet ad gangen.

Kan det laves, eller skal jeg bare bede TDC om at sende mig en lidt mere
tidssvarende router ?

På forhånd tak, HKS.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 21-12-03 11:24

"HKS" <not@likely.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo lidt svært at have flere pc'er på nettet ad gangen.
>
> Kan det laves, eller skal jeg bare bede TDC om at sende mig en lidt mere

Jeg har selv haft den router...
Mit råd: Skift den ud!
Den er ikke værd at betale leje af hvis man skal bruge sin internetopkobling
til bare lidt mere end at surfe på.
Jeg har købt en 3Com OfficeConnect til 450,- og den er meget bedre. Du kan
få routere der er billigere endnu og som kan mere end TDC's tændstiksæske.

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-12-03 18:02

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> wrote in message

> Mit råd: Skift den ud!
> Den er ikke værd at betale leje af hvis man skal bruge sin
internetopkobling
> til bare lidt mere end at surfe på.

Der betales ikke leje af den mere svjv.. Alle TDC kunder har nu samme
priser, uanset router eller ej.

Fra : HKS

Dato : 21-12-03 18:53

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> "Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> wrote in message

> internetopkobling
>
> Der betales ikke leje af den mere svjv.. Alle TDC kunder har nu samme
> priser, uanset router eller ej.

Det er jeg faktisk ikke helt klar over, glemte at ringe til hotline idag.

Men hvis det er tilfældet er det vel bare at ringe og be dem sende en nyere
router. Speedstream 2601 står osse som udgået på deres egen hjemmeside, så
kan de vel heller ikke nægte at sende en anden.