MMS fra T68i kan ikke sendes til 3510i ?
Fra : J.Nielsen

Dato : 21-12-03 00:25

Jeg har forsøg at sende billeder fra min T68I til konens 3510i .
Hun modtager kun teksten ?!?!?!?

Jeg har ladet mig fortæller at Nokia har deres eget billed mms format. Er
SE-T68i og Nokia-3510i ikke kompatible, mhs til billeder.

Kan det være rigtigt ?

Fra : Knud Berggreen

Dato : 21-12-03 11:57

On Sun, 21 Dec 2003 00:24:40 +0100, "J.Nielsen"
<nospam@nomail.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg har ladet mig fortæller at Nokia har deres eget billed mms format. Er
>SE-T68i og Nokia-3510i ikke kompatible, mhs til billeder.

Nokia har derers eget billedformat. Man kan ikke forvente at
dette format understøttes af andre mærker.

>Kan det være rigtigt ?

Ja.

Fra : Johnny

Dato : 21-12-03 20:24

J.Nielsen wrote:
> [...]
>
> Jeg har ladet mig fortæller at Nokia har deres eget billed mms format. Er
> SE-T68i og Nokia-3510i ikke kompatible, mhs til billeder.

Nej Nokia har deres eget formnat til billedbeskeder via sms. MMS burde
virke på begge telefoner. Men hvis du vedhæfter en midi lydfil med
MMS'en så fucker Nokia telefoner totalt...

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers