Hundemassage/-kiropraktor i Århus
Fra : Mette N. S?rensen

Dato : 20-12-03 22:00

Hej,
er der nogen, der har erfaring med hundemassage og
hundekiro..øhh..praktik (staves det sådan?). Nogle af mine bekendte
har haft deres hanhund til hundemassør med rigtig god virkning. I
dette tilfælde kunne dyrlægen intet se, og heller ikke rtg.billeder
viste noget, men hunden havde tilsyneladende ondt i ryggen. Er der
andre der har oplevet noget lignende? Er der nogen der kender nogle
steder i Århus, som kan anbefales?
På forhånd tak for svar

Mette

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-12-03 10:18

"Mette N. S?rensen" <mealbas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> viste noget, men hunden havde tilsyneladende ondt i ryggen. Er der
> andre der har oplevet noget lignende? Er der nogen der kender nogle

Hej Mette

Vi har adskillige gange haft en af vores tæver, som desværre lider af
spondylose hos kiropraktoren, og det har da givet ganske godt. Ja egentligt
var det på tale at aflive hende i august sidste år, men hun lever da endnu,
og selv om hun ikke er specielt godt gående, så er hun i godt humør, modsat
tidligere, hvor hun virkede meget smerteplaget. Nu er det nok snart tid, at
sige farvel til hende, men hun har da indtil videre fået næsten halvandet år
mere. Trods dyrlægers uddannelse, har de åbenbart svært ved at se, om en
hund har ondt, eller også lukker de øjnene for det, for det sker ofte, når
du så kommer til kiropraktoren, så lægger de mærke til helt forkerte
holdninger hos dyret, skæv gang, hovedet hænger for lavt o.s.v.. altså ting
som fortæller kiropraktoren, at her er helt sikkert noget galt. Desværre
kender jeg ingen omkring Århus. Jeg brugte selv en i Frederikshavn.

M.V.H.....Benny..

Fra : Rikke Andersen

Dato : 22-12-03 11:51

> [...]
> viste noget, men hunden havde tilsyneladende ondt i ryggen. Er der
> andre der har oplevet noget lignende? Er der nogen der kender nogle

Prøv at kigge her: http://www.hundemassor.dk/

Hilsen Rikke

Fra : Kurt Becher

Dato : 22-12-03 19:18

Mette N. S?rensen wrote:
> Hej,
> er der nogen, der har erfaring med hundemassage og
> hundekiro..øhh..praktik (staves det sådan?).

Hejsa

Prøv det! Du bliver ikke skuffet...

MVH