ide til virus der laver syn flood?
Fra : Knud Josefsen

Dato : 20-12-03 21:44

Nogen ideer til en virus der ikke detekteres med de almindelige
antivirusprogrammer (Norton, PestPatrol ..osv) og laver SYN flooding på
mange forskellige web-sider på port 80?
Tak!
Knud

Fra : Nic

Dato : 21-12-03 09:52

> Nogen ideer til en virus der ikke detekteres med de almindelige
> antivirusprogrammer (Norton, PestPatrol ..osv) og laver SYN flooding på
> mange forskellige web-sider på port 80?

Få dig et liv.

Fra : Jens

Dato : 21-12-03 14:44

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Få dig et liv.

Underligt svar, ved du det dermed ikke ?

Mvh Jens

Fra : Msp

Dato : 22-12-03 02:14

"Knud Josefsen" <og54@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen ideer til en virus der ikke detekteres med de almindelige
> antivirusprogrammer (Norton, PestPatrol ..osv) og laver SYN flooding på
> [...]
Hvad vil du dog med den information??
sådan et spørgsmål kræver en uddybning.

Msp

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-12-03 12:05

> [...]
> Nogen ideer til en virus der ikke detekteres med de almindelige
> antivirusprogrammer (Norton, PestPatrol ..osv) og laver SYN flooding på

Spørgsmålet er ikke forstået.

1) Hvis du tænker på at lave en virus, så skal du ikke forvente nogen som
helst hjælp!

2) Hvis du derimod er ramt af en virus, der laver det du beskriver, så vil
vi nok gøre en hel del for at hjælpe

mvh Uffe

Fra : Knud Josefsen

Dato : 22-12-03 22:32

Jeg vil generelt minde om
http://www.usenet.dk/netikette/debatteknik.html

og dernæst beklage at det ikke specifikt fremgik af mit indlæg at vi har
nævnte problem på vores net og at det irriterer, også selv om firewall'en
fanger det. I stedet for at prøve alt fra Norton til kongevand kunne det
være en lettelse hvis nogen kunne genkende mønsteret og sige at det "sikkert
er virus X".

Med venlig hilsen
Knud

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-12-03 00:39

> [...]
> fanger det. I stedet for at prøve alt fra Norton til kongevand kunne det
> være en lettelse hvis nogen kunne genkende mønsteret og sige at det

Kig på denne side:
http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/
Selv synes jeg den er god med de beskrivelser den har.

mvh Uffe