Kat og Fritte
Fra : Elbarto Simsoniac

Dato : 20-12-03 20:41

Ja så måtte vi jo lige have besøg af sådaen et lille kræ, Iøvrigt et meget
kælen exemplar.

Katten ville føst ikke rigtig snakke med den men efter 20 kinutters tid
turde hun såen snuse lidt til den og efter ½ time jagtede de hinanden i leg

Nu er det så jeg ville høre om nogen har erfaring med at have Fritter(ilder)
og kat på samme tid og om de kan dele katte bakke idet hele taget "bo"
sammen

Skal måske lige siges at jeg er ikke tilhænger af dyr i bur .. så fritten
skal rende frit sammen med katten

Maj og Erik
Snude (Kat) og tykke(rotte) og måske snart en Fritte

Fra : Kate

Dato : 22-12-03 22:16

Hej Maj og Erik

Der er åbenbart ingen der ved noget om dette emne, mig inclusive, men
jeg vil dog sige at vi på et tidspunkt havde en som havde ildere og
katte sammen. Ved ikke om ilder og fritte er det samme, men måske hun
kan bruges? Jeg ved hun ejer dekatten.dk så måske i skulle prøve at
spørge der?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.