Asus P4C800-E Deluxe og Zalman CNPS7000A-C~
Fra : Jan Richardy

Dato : 20-12-03 13:09

Hej gruppe

Jeg har et Asus P4C800-E Deluxe bundkort med en 3ghz 800fsb P4 CPU (wow,
sikke mange forkortelser).

Jeg er dog blevet træt af at høre på Intels stock køler (og træt af at min
CPU bliver probed til omkring 55 grader når der er hård belastning. Den er
omkring 33 grader idle.) så jeg er faldet over Zalman's CNPS7000A-Cu køler.

http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps7000a-cu.htm

Er der nogen her i gruppen som kører det setup? Inden jeg køber den, ville
det være rart at vide, om det passer på bundkortet, da den ikke står på
Zalmans liste over godkendte bundkort.

---

JanR

Fra : Allan / Kolding

Dato : 20-12-03 16:19

Jeg kører med samme cpu og bundkort.
Men har valgt denne køler.
1300 omdr. og ingen støj !
Jeg har dog lavet et 100 mm hul i siden på kabinetet,
for trække luft ude fra.
30 grader idle og har max været 47 grader ved fuld load
og 5 timer.

http://asp.webconsult.dk/privat/SingleProd.asp?p=267

Allan / Kolding

Fra : Stig Mogensen

Dato : 20-12-03 18:54

Allan / Kolding wrote:

> [...]
> Jeg har dog lavet et 100 mm hul i siden på kabinetet,
> for trække luft ude fra.
> 30 grader idle og har max været 47 grader ved fuld load

Tjah...jeg kører med Zalman'en, på et Asus p4s333 bundkort, og på laveste
blus på blæseren er min p4 1,6NW 31 brader C idle, og 48 grader C ved fuld
belastning.
Jeg sover lige ved siden af maskinen, som står tændt om natten.

/Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : BorreBoy

Dato : 20-12-03 19:27

"Jan Richardy" <janrichardyFJERN@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det være rart at vide, om det passer på bundkortet, da den ikke står på

Har den på et ikke -E kort, og det sidder/kører perfekt.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre