Genvej til at tømme cachen...
Fra : Svend Emil

Dato : 20-12-03 12:49

Hej Gruppe !

Hvad er genvejen for at tømme cachen ???

Gerne både for IE og Opera...

Ctrl + Shift + et_eller_andet ??
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-12-03 16:37

In dk.edb.internet.software.browser, Svend Emil wrote:

> Hvad er genvejen for at tømme cachen ???

Ctrl + F5 henter siden igen i IE (altså uden at bruge cache). Er det mon
det du mener?

--
Lars Stokholm

They come with their weather hanging around them, but can't
knock my door down! - Kate Bush (Get Out of My House)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-12-03 22:32

Lars Stokholm skrev:

> Ctrl + F5 henter siden igen i IE (altså uden at bruge cache).
> Er det mon det du mener?

Jeg er også i tvivl. Men i Mozilla finder man "force reload"
(svarende til IE's Ctrl-F5) med Skift-Ctrl-R (normal reload er blot
Ctrl-R).
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 21-12-03 09:26

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> (svarende til IE's Ctrl-F5) med Skift-Ctrl-R (normal reload er blot
> Ctrl-R).

F5 kan også bruges i Mozille, hvis do "bare" vil genindlæse/opdatere siden.

Fra : Svend Emil

Dato : 21-12-03 09:35

"Henrik Vejhe" <vejhe@msn.com> skrev i en meddelelse

> F5 kan også bruges i Mozille, hvis do "bare" vil genindlæse/opdatere
siden.

Ok, jeg prøver lige at uddybe.
Det er fordi jeg er ved at lave hjemmeside, og jeg arbejder med farverne på
linkene, men de står hele tiden som "besøgt", og jeg kan dermed ikke se de
"oprindelige".

Håber det er forstået? Så dermed er F5 ikke "nok".
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-12-03 14:21

Svend Emil skrev:

> Det er fordi jeg er ved at lave hjemmeside, og jeg arbejder
> med farverne på linkene, men de står hele tiden som "besøgt",
> og jeg kan dermed ikke se de "oprindelige".

O.k. - så er det den her du skal bruge:
   <http://linkvisitor.mozdev.org/>

Jeg ved ikke om der findes noget tilsvarende til IE.