CD-WOW - erfaringer
Fra : iddqd

Dato : 20-12-03 03:00

Hvordan er de med leverigstid og den slags?

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : SvendeBent

Dato : 20-12-03 09:39

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse
> Hvordan er de med leverigstid og den slags?
>
> Mvh
>
> Bruno

Er blevet svaret på maaange gange i tidligere indlæg.

Hvis du gad at søge lidt, så kunne du se de er gode nok. Går ca. en uges tid
efter du har bestilt, og der har generalt ikke været nogle problemer med
cd-wow.

mvh SvendeBent

Fra : spæf

Dato : 20-12-03 15:31

> Er blevet svaret på maaange gange i tidligere indlæg.

Når du tydeligvis er irriteret over spørgsmålet, hvorfor bruger du så tid på
at svare det ?

--
Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-12-03 15:55

spæf wrote:

> Når du tydeligvis er irriteret over spørgsmålet, hvorfor bruger du så tid på
> at svare det ?

Hvorfor poster du den slags metaspørgsmål som bare spilder båndbredde?
Ligesom mit eget? :)

/David

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 21-12-03 03:15

> Hvorfor poster du den slags metaspørgsmål som bare spilder båndbredde?
> Ligesom mit eget? :)

Så vil jeg sgu også være med.. Hvor vil du hen med det her spørgsmål David?

/Troels

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-12-03 04:06

Troels Lund Laursen wrote:

> Så vil jeg sgu også være med.. Hvor vil du hen med det her spørgsmål David?

LOL! Hvor vil du hen med dit? :)

Og hvor vil "spæf" hen med sit? Det var der jeg ville hen med mit.

/David

Fra : iddqd

Dato : 20-12-03 15:41

SvendeBent wrote:

> Er blevet svaret på maaange gange i tidligere indlæg.
>
> Hvis du gad at søge lidt, så kunne du se de er gode nok.

Beklager, jeg skimmede emnerne godt 1½ måned bagud uden at få øje på
noget. Men jeg kunne selvfølgelig havde prøvet google.

> Går ca. en uges tid
> efter du har bestilt, og der har generalt ikke været nogle problemer med
> cd-wow.

Tak for svaret - også til jer andre.

Mvh

Bruno

Fra : nomail@tele.dk

Dato : 20-12-03 10:27

On Sat, 20 Dec 2003 02:59:41 +0100, iddqd <DontUse@ThisAdress.Ever>
wrote:

>Hvordan er de med leverigstid og den slags?

Lidt langsomme. De sender ikke samme dag de får bestillingen. Og
forudbestiller du, skal du ikke regne med at de sender på
udgivelsesdagen.

Til gengæld får du en mail fra dem, når de sender. Varerne kommer fra
Malmø så fra du får mailen til brevet kommer går der ca. 2 dage. Jeg
er tålmodig og har begrænsede økonomiske midler, så jeg kan snildt
klare lidt ventetid mod at spare 30 - 40%

Politiken har en udemærket artikel om, hvordan de bærer sig ad med at
holde priserne på det niveau:
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=299438&TemplateID=5567
Jeg håber ikke "hullet" bliver lukket men mon ikke problemet (politisk
set) er så lille at ingen gider beskæftige sig med det.
Og nu får alle deres sider så også samme priser, så ikke noget med at
shoppe rundt længere.

Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 20-12-03 11:41

Jeg har meget gode erfaringer med CD-WOW. Har fx købt de fleste af dette års
julegaver på CD-WOW...Jeg har aldrig haft problemer med dem, og de er gode
til at informere.

/Herb

Fra : hylstar

Dato : 20-12-03 14:07

Jeg har meget gode erfaringer med cdwow, har købt ca. 10 cd'er der på
1½-2 md - køber næsten kun udlandske kunstnere dér...
Jeg har fået mange bestillinger på 3. "arbejdsdag" - så det er da ganske
tilfredsstillende...

Prøv Hongkong-sitet der er lidt extra at spare...og man må gå udfra at
alt alligevel bliver sendt fra Malmö.

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 20-12-03 18:34

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse
> Hvordan er de med leverigstid og den slags?

Koster det meste af det de har ikke 9 pund? Er det så ikke ligefør
besparelsen æder sig selv op på en standard udgivelse?

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-12-03 18:48

Morten Holberg Nielsen wrote:

> Koster det meste af det de har ikke 9 pund? Er det så ikke ligefør
> besparelsen æder sig selv op på en standard udgivelse?

De har masser der er billigere og der er masser af penge at spare.
Større udgivelser (boxsets etc.) er også gerne billigere.

Men 9 pund er ca. 95 kroner. Det er incl. porto. Hvordan sammenligner du
det med 150 i Danmark?

/David

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 20-12-03 19:45

> [...]
> Større udgivelser (boxsets etc.) er også gerne billigere.
>
> Men 9 pund er ca. 95 kroner. Det er incl. porto. Hvordan sammenligner du

Ok, det er incl porto. Vidste jeg ikke.

Men 150 i Danmark er liiiige i overkanten. Oftest 129. Dog nogle gange 149.

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-12-03 19:54

Morten Holberg Nielsen wrote:

> Men 150 i Danmark er liiiige i overkanten. Oftest 129. Dog nogle gange 149.

Jeg synes da de fleste nye cder koster 150 eller mere i TP og Fona?

Man skal selvfølgelig tænke sig om før man bestiller. Men der er masser
af penge at spare i praksis.

/David

Fra : Stampe

Dato : 20-12-03 21:35

On Sat, 20 Dec 2003 19:44:40 +0100, "Morten Holberg Nielsen"
<holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> wrote:

>"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse

>Ok, det er incl porto. Vidste jeg ikke.
>
>Men 150 i Danmark er liiiige i overkanten. Oftest 129. Dog nogle gange 149.

Hvor i DK køber man ny cd'er til 129 kr?

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 20-12-03 23:54

"Stampe" <nomail@tele.dl> skrev i en meddelelse

> Hvor i DK køber man ny cd'er til 129 kr?

Jeg købte da en i tp i sidste uge.

Fra : Stampe

Dato : 21-12-03 00:39

On Sat, 20 Dec 2003 23:54:16 +0100, "Morten Holberg Nielsen"
<holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> wrote:

>"Stampe" <nomail@tele.dl> skrev i en meddelelse

>du

>149.

>Jeg købte da en i tp i sidste uge.

OK - hva' var det for en? Jeg var i TP i dag og jeg vil da ikke
udelukke at der er en enkelt nyhed, der koster 129 kr. men eller
koster ny cd'er 149 kr i TP. Tjek selv deres hitliste:
http://www.tpmusik.dk/images/hitlister/cd_hitlisten.gif
Så det må siges at være en sandhed med modifikationer når du hævder at
nye cd'er "oftest" koster 129 og "nogle gange" 149 kr.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 21-12-03 01:23

> [...]
> Så det må siges at være en sandhed med modifikationer når du hævder at
> nye cd'er "oftest" koster 129 og "nogle gange" 149 kr.

Nu er der forskel på deres "hitliste" og andre mere ukendte udgivelser. Det
ved du sikkert også. "Hitliste" titler sælger godt, og har en høj pris.
Intet nyt i det.

Fra : Stampe

Dato : 21-12-03 01:48

On Sun, 21 Dec 2003 01:22:38 +0100, "Morten Holberg Nielsen"
> [...]

>ved du sikkert også. "Hitliste" titler sælger godt, og har en høj pris.

Næ - men der er dælme stadig langt til din konklusion med "oftest".
Hele citatet lød: "Men 150 i Danmark er liiiige i overkanten. Oftest
129. Dog nogle gange 149." Da jeg læset det havde jeg dig slemt
mistænkt for at arbejde i pladebranchen *G*. Langt det meste der
sælges er mainstream/hitlisteorienteret - og de skiver koster altså
150 kr.

"Ukendte udgivelser" : jeg kunne stadig godt tænke mig nogle konkrete
eksempler. Jeg vil gerne hjælpe lidt: PJ ...................

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-12-03 01:49

> [...]
> ved du sikkert også. "Hitliste" titler sælger godt, og har en høj pris.

Nåja, men det er jo det samme hos cd-wow. Der er også cder der koster
mindre end £9. Og så kan man jo iøvrigt næste altid får £1.5-£2 rabat.
Så er vi nede på £7-£7.5.

/David

Fra : Mimi

Dato : 20-12-03 21:23

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> wrote in message
> Hvordan er de med leverigstid og den slags?

Jeg har købt 1 CD med god leveringstid og leveringsinfo.
Havde en lille kommentar til deres websites opbygning og fik (et
ikke-autogenereret) svar fra kundeservice samme dag.
Jeg er super-tilfreds.
Mvh Mimi