Samsung E700 -> IrDa -> EasyStudio
Fra : Peter R. Christianse~

Dato : 19-12-03 23:53

Hejsa

Har haft min E700 et stykke tid nu, og har netop investeret i en IrDa
usb-dongle til PC´en. Desuden har jeg hentet EasyStudio, fra Samsungs egen
hjemmeside, til at styre udownload til telefonen

Problemet er bare at jeg ikke kan sætte EasyStudio op til IrDa overførsel -
kun seriel via com. Har kigget på diverse F.A.Q.´s som alle påstår IrDa
forbindelsen ligger i "rulleskakten" i EasyStudio. Altsammen meget muligt -
bare ikke hos mig! Versionsnummeret for EasyStudio er 1.0.0.1.

Forslag..?

På forhånd tak.
- Peter

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 20-12-03 00:48

On Fri, 19 Dec 2003 23:52:34 +0100, "Peter R. Christiansen"
<altamontagnaNOSPAM@ofir.dk> wrote:

> [...]
>forbindelsen ligger i "rulleskakten" i EasyStudio. Altsammen meget muligt -
>bare ikke hos mig! Versionsnummeret for EasyStudio er 1.0.0.1.

Lad telefonen få kontakt med din pc først - og start derefter Easy
Studio op.

KS

Fra : Peter R. Christianse~

Dato : 20-12-03 10:57

> Lad telefonen få kontakt med din pc først - og start derefter Easy
> Studio op.
>
> KS

Perfecto!!!

Det var det eneste der skulle til - nogle gange kan man åbenbart ikke se
skoven for bare træer. En lille tilrettelse i "Enhedshåndtering" var dog
også nødvendig for at bevare kommunikationen mellem de to enheder. Ret
"Tranceiver Type" til [Vishay TFD] istedet for [Sigmatel, default], så kører
toget bare derud af

Tak for hjælpen.

Mvh.
- Peter