Drivere til Bundkort
Fra : Badazz

Dato : 19-12-03 22:46

Hejsa NG

nu har jeg gennem længere tid forsøgt at finde drivere til min DIN300
industri pc.. men uden held.. det er bundkort drivere jeg mangler..
bundkortet er et "wafer5820-300"

hvis der er nogle der kan hjælpe ville jeg blive meget glad..

Mvh Brian

Fra : Leony

Dato : 20-12-03 00:19

In news:brvrjo$f05$1@sunsite.dk,
Badazz <brian@REMOVEbadazz.dk> typed:

> nu har jeg gennem længere tid forsøgt at finde drivere til min DIN300
> industri pc.. men uden held.. det er bundkort drivere jeg mangler..
> bundkortet er et "wafer5820-300"

http://download.ieiworld.com/web/ipcdownload.nsf/Driver_By%20Model?OpenView
Du skal til den sidste side (klik på "next" oppe i højre hjørne for at
nå frem).
På sidste side står modelnavnet på det board du leder efter drivere til.

Hovedsiden hedder: http://www.ieiworld.com/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/