Fejl ved GPRS
Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-12-03 16:37

Hej

Nu har jeg fået min Nokia (6510) indstalleret på computeren, og alt er sat
op efter anvisningen på TDC hjemmeside:
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/selvbetjening/opsaetning_til_mobilen/gprs_opsaetning/nokia/index.jsp
(jeg har Telmore), men problemet er, at når den ringer op, og der står i
vinduet "Registrerer computeren på netværket" kommer denne fejlmeddelelse:
"Fejl 734: PPP-netværks protokollen blev afsluttet".
(Har winXP)

Hvad gør jeg forkert ?

Tak på forhånd.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-12-03 18:28

Hej

> [...]
> vinduet "Registrerer computeren på netværket" kommer denne
> fejlmeddelelse: "Fejl 734: PPP-netværks protokollen blev afsluttet".

Så nu er mit problem løst:
I nokia modem options/manager i kontrolpanel får man et vindue op hvor man
vælger forbindelsestype/hastighed alt efter hvilken fon man vil bruge (de
står listet der alle hvis der er mere end en) Men allernederst i dette
vindue er der en linie der hedder GPRS-adgangspunkt. Den skal man huske at
skrive "internet" i såfremt det også er adgangspunktet i gprs-profilen på
Nokia'en... det var det der skulle til....

Og det står jo ingen steder man skal skrive det der... så derfor takker jeg
m8 Oros

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==