WAP problemer
Fra : David Holm

Dato : 19-12-03 16:00

Hejsa

Jeg har skrevet lidt med Siemens ang nogle problemer jeg har med forsk wap
sider. Jeg kan ikke fra min telefon (Siemens M55 med CBB abo) åbne følgende
sider:
http://dgs.dk/wap
http://wap.bane.dk
Den sidste kan godt åbnes men jeg kan eks ikke følge et link til Århus /
København H her skriver tlf ôrhus ikke fundet indtast mere af navnet. Hvis
jeg derimod søger på Aarhus finder den det fint.

Siemens support siger at de fint kan åbne dgs.dk/wap med en M55 via
O2/Vodaphone i Irland

Er der ikke nogen der vil teste siderne på deres telefon? Oplys meget gerne
selskab og tlf...
Endvidere ville det være super hvis andte med en M55 kunne teste de nævnte
sider og evt. oplyse hvilken firmware de har på deres tlf. Min har FW10

mvh

David

Fra : ASC

Dato : 22-12-03 10:06

David Holm <wormie_fjerndette@alberg.dk> wrote in article
<3fe31274$0$29341$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
nævnte
> sider og evt. oplyse hvilken firmware de har på deres tlf. Min har FW10

hej,

jeg har prøvet fra en SE610, med et SONOFON abo., her er mit resultat:

http://dgs.dk/wap: "your request for a service could not be fulfilled.
Please try again or contact your operator if the problem persist"
http://wap.bane.dk, unknown host.

Jeg har også prøvet med en Qtek 1010, der fik jeg tilsvarende retursvar.

mvh
ASC

Fra : David Holm

Dato : 22-12-03 18:20

> [...]
> http://wap.bane.dk, unknown host.
>
> Jeg har også prøvet med en Qtek 1010, der fik jeg tilsvarende
Ok så har det nok noget med nettet at gøre... Har selv prøvet på en T65 med
Telmore abonnement med samme resultat. Bare mystisk at siden kan vises af
div. wap emulatorer og hos Siemens i Irland...

mvh

David

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 04-01-04 06:20

On Mon, 22 Dec 2003 18:19:31 +0100, David Holm
<wormie_fjerndette@alberg.dk> wrote:

Jeh har prøvet fra min nokia 7650 på Telmores net.

Følgende skete:

www.dgs.dk: Jeg fik en dialogboks: Ukendt svar.

wap.bane.dk: Ingen problemer

FW er 4.39

Steven

--
Min mailadresse er for tiden ikke offentligt tilgængelig
grundet for meget unødig spam på min adresse.

Fra : GiWeo

Dato : 04-01-04 15:43

Hejsa

www.dgs.dk/wap