Sidehoved på udprintning
Fra : Leonard

Dato : 18-04-01 22:53

www.nextbank.dk skal man skrive en side ud, når man tilmelder sig
som ny kunde. Denne side kommer frem i et vindue for sig selv og
udskriften er uden de sædvanlige browserting i sidehoved og -fod, men
har i stedet en af programmøren fastsat sidehoved og - fod.

Nu er jeg blevet kunde og kan ikke komme til at kigge i koden, da jeg
ikke kan fremmane siden igen. Er der nogen der gider kigge på om det
kan gennemskues hvordan det er lavet ?
Det er sikkert IE specifikt, men det kan jeg godt leve med til det jeg
vil bruge det til.
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-04-01 23:23

Wed, 18 Apr 2001 21:53:03 GMT, skrev not2@sporty.dk (Leonard):

> [...]
>udskriften er uden de sædvanlige browserting i sidehoved og -fod, men
>har i stedet en af programmøren fastsat sidehoved og - fod.

Kunne ikke finde det pågældende sted, der var ingen vinduer, der
poppede op (og jeg har ikke lyst til at skulle udfylde noget for at få
det frem).

Men er det ikke bare et almindeligt popupvindue som på
http://smedeparken.mobilixnet.dk/webhjaelp/popup/popup.htm når du
klikker på et link der?

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Ghashûl

Dato : 19-04-01 15:49

On Thu, 19 Apr 2001 00:22:44 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>det frem).
>
>Men er det ikke bare et almindeligt popupvindue som på

Så vidt jeg forstår det så er det på udskriften der er sidehoved/-fod
på.

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk/

I demand the right to keep and arm bears

Fra : Ghashûl

Dato : 19-04-01 16:09

<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>klikker på et link der?

Så vidt jeg forstår det så er det på udskriften der er sidehoved/-fod
på, og det trick vil han gerne gøre dem efter.

Kan det have noget at gøre med CSS media print?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-04-01 18:26

Thu, 19 Apr 2001 17:08:40 +0200, skrev Ghashûl
<look@my-sig.ghashul.dk>:

>Kan det have noget at gøre med CSS media print?

Det er også muligt, men som sagt kunne jeg finde popupvinduet på
nextbank, så derfor ved jeg ikke lige, hvad det præcist drejer sig om.

Jeg mener ikke, man med css kan fjerne f.eks. den sidefod med dato
osv. som bliver printet ud normalt (men jeg kan tage fejl).

med venlig hilsen
Knud