Bundkort
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 20-12-03 13:00

Hi folks.

Jeg har haft et problem det sidste halve år tid med en computer, der har
haft det enormt svært af og til med at starte. For ikke så lang tid
siden kunne jeg slet ikke starte den mere. Kun en gang imellem gav
køleren på bundkortet et lille spjæt. Jeg testede power supply'en på
denne computer, og startede og stoppede nogle gange. Der var
tilsyneladende ikke noget i vejen med power supply'en.

Idag har jeg så sat et ECS K7S5ALX Pro i denne computer jeg skirver på
nu. Det så godt ud, da den startede op, og jeg har kørt med den et
stykke tid uden problemer her i formiddag. Jeg lukkede den så ned, da
jeg skulle undersøge hvorfor floppydrevet ikke var med. Da jeg havde
ordnet dette, ville jeg selvfølgelig starte putteren op igen.

Men nixen det ville den ikke. Jeg testede så med førnævnte power supply,
og den ville heller ikke. Tilbage til den gamle, men nej.

Da jeg så ville starte den kom den plusdselig.

Er der nogen, der har prøvet det samme ?. Jeg har en formodning om, at
der er der.

Hvad har i fundet ud af, hvad årsagen så er ?.
--
Med venlig hilsen - Best regards.
Erik Jakobsen - eja@urbakken.dk.