Kontakt til en anden pc
Fra : mig selv

Dato : 19-12-03 11:38

Hej NG

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 20-12-03 14:21

"mig selv" skrev
> [...]
> hvordan kommer
> jeg nemest i kontakt med den?
>
> Jeg bruger windows xp og bredbånd, han bruger windows 98 og modem

Jeg vil tro at programmet TightVnc kan bruges:
(jeg har dog ikke selv brugt det på den måde du beskriver)
http://www.tightvnc.com/download.html
(Self-installing package for Windows)

TightVnc er gratis, og din ven skal installere hele pakken,
mens du kan nøjes med vieweren alene:
(Viewer executable, does not require installation)
men du kan selvfølgelig også blot installere det hele.

mvh
Thorkild Dalsgaard