Nyt bundkort.
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 20-12-03 09:37

Hej.

Jeg har lige sat et nyt bundkort i mink maskine her. Det er et ECS
K75SALX Pro med SIS735 og en Athlon 1Ghz processor. Det er et dualboot
system jeg har, med Windows XP først, og derefter SuSE Linux 8.2.

Jeg bootede først op i linux, og her kører det hele uden problemer.

Men da jeg så bagefter ville boote i XP, og valgte dette i den menu, der
kommer op, så rebooter maskinen igen. Jeg prøvede det engang mere med
samme resultat. Altså ingen XP.

Hvad er der at gøre her ?.

mvh, Erik.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 19-12-03 10:06

Erik Jakobsen wrote:
> Men da jeg så bagefter ville boote i XP, og valgte dette i den menu,
> der kommer op, så rebooter maskinen igen. Jeg prøvede det engang mere
> med samme resultat. Altså ingen XP.
>
> Hvad er der at gøre her ?.

Når du skifter mobo, skal du som minumum lave en repair af din XP
installation. Men det bedste er en reinstallering...

--
Martin K

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 20-12-03 10:29

Martin Kirschmeyer wrote:

> Når du skifter mobo, skal du som minumum lave en repair af din XP
> installation. Men det bedste er en reinstallering...

Ok Martin. Tak for svaret. Det var egentlig også det jeg regnede med,
men af og til er der jo en genial sjæl, der har en eller anden god løsning.

mvh, Erik

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 20-12-03 12:32

Erik Jakobsen wrote:

> Ok Martin. Tak for svaret. Det var egentlig også det jeg regnede med,
> men af og til er der jo en genial sjæl, der har en eller anden god løsning.
>
> mvh, Erik

Og så virker det. Tak igen Martin.

--
Med venlig hilsen - Best regards.
Erik Jakobsen - eja@urbakken.dk.

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 27-01-04 10:54

Martin Kirschmeyer wrote:

> Når du skifter mobo, skal du som minumum lave en repair af din XP
> installation. Men det bedste er en reinstallering...

Ok.