Spor ?
Fra : Elbarto Simsoniac

Dato : 19-12-03 00:57

Nu har jeg læst lidt om spor i andre posts
Så er det jeg tænker om en svensk-dansk gårdhund (Kvik) kan bruges
Sådan en har vi nemlig og den er genial til at opspore mus rotter og andet
små kravl

Kunne sikkert være sjovt for den lille vovse at komme ud og røre sig og jeg
ville sikkert os have godt af det

Erik Elbarto

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-12-03 01:12

"Elbarto Simsoniac" <ElbartoFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> små kravl
>
> Kunne sikkert være sjovt for den lille vovse at komme ud og røre sig og

Hej Erik

Alle hunde kan gå spor. Men selvfølgelig er der nogle der bliver bedre end
andre. Men det er nok mere et spørgsmål om at fastholde hundens interesse,
end det er hundens evner.
Det samme gælder selfølgelig også for føreren.
Det er ikke hunden der sætter grænserne, snarere folks opfattelse af hunden.
Lad det være sagt på denne måde. i DCH-Lindholm havde vi en skammel med, til
den mindste hund på opvisningsholdet. Når der skulle stås stille, var hun
nødt til at samle hunden op, for at folk troede på, at den var der, og hun
ikke havde glemt den hjemme )

M.V.H.....Benny..