DHCP??
Fra : Bamse

Dato : 18-12-03 21:40

Min computer crasher hele tiden når jeg spiller counterstrike. Under
fejl-loggen kan jeg læse følgende besked:
------------------------
Your computer was not able to renew its address from the network (from the
DHCP Server) for the Network Card with network address 00104BC18CCF. The
following error occurred:

The semaphore timeout period has expired. . Your computer will continue to
try and obtain an address on its own from the network address (DHCP) server.

For more information, see Help and Support Center at

Mit netværkskort er et : 3com905B-TX

Jeg har Tele2 ADSL

Er der nogen der ved hvorfor min computer crasher og hvordan jeg ordner det?

vh bamse

Fra : Ole Sørensen

Dato : 19-12-03 14:34

> Mit netværkskort er et : 3com905B-TX
>
> Jeg har Tele2 ADSL
>
> Er der nogen der ved hvorfor min computer crasher og hvordan jeg ordner
det?

Lyder somom problemet ligger hos din udbyder. - Din PC får ikke svar på DHCP
request, når dens "lease" udløber. (Den addresse du får vha. DHCP udløber
efter en af udbyderen fastsat tid & skal genforhandles......denne process
fejler hos dig!) - Det kan naturligvis også være din PC der er "fucked
up"... har du mulighed for at opsætte en lokal DHCP server til testformål???