Telefon modtager ikke opkald
Fra : Kolme

Dato : 18-12-03 20:22

Hej,

Jeg har et problem med at min telefon ikke modtager opkaldene til den.
Folk der ringer oplever bare at det lyder til at der ringes, men
telefonen reagerer overhovedet ikke på det. Hvad kan det være?
Det skal lige siges, at det ikke konsekvent at det sker. Folk kan trods
alt hyppigst komme igennem til mig, men det sker alligevel jævnligt.
Min telefon er en Panasonic GD67 og mit abbonnement er CBB.
Kan det skyldes opsætning, abbonement, telefon, eller noget helt fjerde?

Mvh
Kolme