Godt tetris spil
Fra : Anders Pedersen

Dato : 18-12-03 20:20

Efter at jeg er holdt op med at bruge colerstar 2000 og skifte til noget
nyere.
Der for søger jeg nu et godt tetris spil som
opfylder følgene krav:

Masser af sjove lyd efekter
masser af flotte bagrunde
nogle sjove baner og forskelige brigger

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Zodiax

Dato : 19-12-03 00:20

"Anders Pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> wrote:
> [...]
> nyere.
> Der for søger jeg nu et godt tetris spil som

Jeg har haft en del glæde af et der hedder Tetris Adventure. Det kan du nemt
finde hvis du googler

--
Zodiax

Fra : Colzen

Dato : 19-12-03 15:15

TetrisXP er meget sjovt. http://www.tetrisxp.com/

Mvh
Colzen

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 19-12-03 19:28

"Anders Pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> nyere.
> Der for søger jeg nu et godt tetris spil som

Et af de mere specielle kloner er Triptych..... I det er brikkerne
"elastiske"
så man kan presse dem på plads (Det er svært at beskrive, men smadder sjovt)

Det kan downloades her, men desværre kun i sharware:
http://www.chroniclogic.com/triptych.htm

/Rasmus

PS. Resten af Cronologic's spil er også ret sjove