Vodaphone
Fra : Per Mikkelsen

Dato : 18-12-03 20:13

Er der nogen som ved hvem der spiller musikken i deres nyeste reklame?

- PEr

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 19-12-03 01:17

Hmmm... er det ikke den der lyder som "Love to love you"? I så fald er
det Goldfrapp "Strict Machine" fra albummet "Black Cherry".
Fedt nummer iøvrigt - CD'en er på min ønskeseddel :)

mvh
Thomas

Fra : zcully

Dato : 20-12-03 19:21

"Per Mikkelsen" <ibanez@ostenfeld.dk> wrote in message
> Er der nogen som ved hvem der spiller musikken i deres nyeste reklame?
>
> - PEr

Jeg så lige en Vodaphone reklame. Der er det "Jet - Are you gonna be my
girl"

/Zcully