Bond - kronologisk
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-12-03 17:14

Nogen der lige har hele Bond listen i kronologisk rækkefølge ?
Thanx!

Har lige købt dem i Kvickly for 67 kr stykket...

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 18-12-03 17:20

Hej Michael

Prøv IMDB:

http://www.imdb.com/Tsearch?james+bond

Listen er godt nok ikke kronologisk, men årstallene står i parentes, så det
burde være let at danne sig et overblik og evt. copy and paste listen.

Mvh.
Martin

Fra : Martin Helbo

Dato : 18-12-03 19:07

Nr Titel År Bond Instruktør
1 Dr. No 1962 Sean Connery Terence Young
2 From Russia With Love 1963 Sean Connery Terence Young
3 Goldfinger 1964 Sean Connery Guy Hamilton
4 Thunderball 1965 Sean Connery Terence Young
5 You Only Live Twice 1967 Sean Connery Lewis Gilbert
6 On her Majesty's secret servince 1969 George Lanzenby Peter R Hunt
7 Diamonds are forever 1971 Sean Connery Guy Hamilton
8 Live and let die 1973 Roger Moore Guy Hamilton
9 The man with the golden gun 1974 Roger Moore Guy Hamilton
10 The spy who loved me 1977 Roger Moore Lewis Gilbert
11 Moonraker 1979 Roger Moore Lewis Gilbert
12 For your eyes only 1981 Roger Moore John Glen
13 Octopussy 1983 Roger Moore John Glen
14 A view to kill 1985 Roger Moore John Glen
15 The living daylights 1987 Timothy Dalton John Glen
16 License to kill 1989 Timothy Dalton John Glen
17 Goldeneye 1995 Pierce Brosnan Martin Campbell
18 Tomorrow never dies 1997 Pierce Brosnan Roger Spottiswoode
19 The world is not enough 1999 Pierce Brosnan Michael Apted
20 Die another die 2002 Pierce Brosnan Lee Tamahori

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-12-03 02:46

Martin Helbo skrev :
> [...]
> 19 The world is not enough 1999 Pierce Brosnan Michael Apted
> 20 Die another die 2002 Pierce Brosnan Lee Tamahori

Takker!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Brian Olsen

Dato : 19-12-03 01:36

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message news:3fe1d24b$0$95024$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Nogen der lige har hele Bond listen i kronologisk rækkefølge ?
> Thanx!
>
> Har lige købt dem i Kvickly for 67 kr stykket...

På DVD el. VHS ? og hvis DVD i hvilken butik ?

Mvh
Brian Olsen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-12-03 02:42

Brian Olsen skrev :
> "Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message

> På DVD el. VHS ? og hvis DVD i hvilken butik ?

DVD i Kvickly og Kvickly Extra - 3 stk for 200,- elles 200,- stykket
Det er special Edition udgaven med lidt extra guf (i forhold til
videobåndet).

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Brian Nielsen

Dato : 19-12-03 17:33

> DVD i Kvickly og Kvickly Extra - 3 stk for 200,- elles 200,- stykket
> Det er special Edition udgaven med lidt extra guf (i forhold til
> videobåndet).

Så er det jo bare at samle puslespillet på ryggen af DVD'erne,
og vupti! har du den kronologiske rækkefølge!

/Brian

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-12-03 19:08

Brian Nielsen skrev :
> "Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message

> Så er det jo bare at samle puslespillet på ryggen af DVD'erne,
> og vupti! har du den kronologiske rækkefølge!

Det var for at samle det jeg skulle bruge den kronologiske række følge

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Brian Olsen

Dato : 19-12-03 18:56

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message news:3fe257a8$0$95045$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> DVD i Kvickly og Kvickly Extra - 3 stk for 200,- elles 200,- stykket
> Det er special Edition udgaven med lidt extra guf (i forhold til
> videobåndet).

Tak for det tip

Mvh
Brian Olsen