Siemens SX1 - reviews?
Fra : Thomas Rokamp

Dato : 18-12-03 15:59

Heya!

Leder pt. efter reviews og anmeldelser af Siemens SX1... Tips/tricks er også
velkomne. I det hele taget alt omkring telefonen :)

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Knud Berggreen

Dato : 18-12-03 22:52

On Thu, 18 Dec 2003 15:58:36 +0100, "Thomas Rokamp"
<nospam@crax.dk> wrote:

>Heya!
>
>Leder pt. efter reviews og anmeldelser af Siemens SX1... Tips/tricks er også
>velkomne. I det hele taget alt omkring telefonen :)

Jeg formoder at du har kigget på www.my-siemens.com ??

/Knud

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 18-12-03 23:11

> Jeg formoder at du har kigget på www.my-siemens.com ??

Jo, jeg leder mere efter vurderinger fra andre end producenten selv :)

/Thomas

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 19-12-03 07:02

http://www.berlingske.dk/business/artikel:aid=387814

Fra : Mcisten

Dato : 19-12-03 08:17

Du kan også prøve her

http://www.mobileburn.com/

Der er også denne, men det er vist mere pda-smartphones

http://pdaphonehome.com/forums/portal.php

mvh MCisten