Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
foto/c cav
Fra : Ole Sundberg

Dato : 18-12-03 13:21

Er der nogen der ved hvad ovenstående 'har gang i'?

Lever de stadig eller hvad. Jeg ved de skulle fusionere på
et tidspunkt.

Men da jeg chekkede deres brugtliste forleden kunne jeg
se, at den var mere end et år gammel(!) og deres hjemmeside
(cav.dk) ser også underlig outdated ud. Har prøvet at ringe
flere gange uden held (optaget).

Undrede mig bare - foto/c har tidligere været en god leverandør.

Ole

Fra : Claus Stensgaard

Dato : 18-12-03 13:39

Hej Ole

Jeg brugte Photo AV engros sidste gang for over 10 år siden, og her for
nylig måtte jeg lige en tur forbi dem igen - nu Foto CAV....En noget
underlig fornemmelse at komme ind i de rum igen - en spøgelsesagtig tilstand
i de lokaler der førhen summede af energi og ikke mindst kunder.

Jeg tror sgu det går ned af bakke for dem - eller rettere - det gør det.

Sad but true

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 18-12-03 22:38

"Claus Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
tilstand
> i de lokaler der førhen summede af energi og ikke mindst kunder.

Kunne også være at lige præsis den dag du besøgte dem var en sløv dag...

> Jeg tror sgu det går ned af bakke for dem - eller rettere - det gør det.

Ikke noget du ved ret meget om, eller har du andet kendskab til cav udover
dine to besøg hos dem...?
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Claus Stensgaard

Dato : 19-12-03 02:50

ja
"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@REMOVEMEmail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3fe21e8e$0$24858$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-03 10:25

"Claus Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> skrev :

>ja

Hvad svarer du ja til?

Med din citatteknik er det ikke til at finde ud af.

Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Claus Stensgaard

Dato : 19-12-03 11:13

> Hvad svarer du ja til?
>
> Med din citatteknik er det ikke til at finde ud af.
>

> Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
> Se også min signatur.
>
> Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
> tak.
>
> med venlig hilsen
> Knud
> --
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede
> og skær venligst det væk, du ikke svarer på.
> [...]

Hej Knud

Det vil jeg så gøre, tak for oplysning.

Fra : Esben Witzel

Dato : 19-12-03 16:17

Så vidt jeg er bekendt lever de i bedste velgående, min gode ven der
arbejder der, har da ikke sagt andet, men idag laver de kun B2B salg, og har
detes PHOTO TEAM butikker til privatkunde delen, derudover er det meget
store løsninger de levere så som redigeringsanlæg og proff broadkast video
systemer og da også en masse digital fotoudstyr de levere, de eneste jeg har
hørt nævnt der er gået ned af bakke er leveringen af fremkalderemedier, men
alt bliver jo digitalt, så det har vel en naturlig forklaring.

Hvordan nogle kan mene deres hjemmeside er uddateret forstår jeg ikke..

/Esben

Fra : CP

Dato : 20-12-03 13:54

Hej Esben m.fl

Det kan jeg godt forstå. I hvert fald er den side, man kommer ind på ved at
gå ind på www.cav.dk og fortsætte til brugtlisten og bortsalgsvarer senest
opdateret i december 2002 - altså for mere end et år siden.

Har i øvrigt altid selv været glad for at handle hos PhotoAV dengang de hed
sådan - har ikke prøvet AV/C som kunde.

mvh Carsten

Fra : CP

Dato : 20-12-03 13:59

Hej igen

Jeg glemte lige noget. Da jeg senest kontaktede en Phototeam-butik for et
par uger siden for at købe brugt fik jeg den besked, at de ikke havde noget
med AV/C at gøre. De to forretninger er i dag helt adskilte, sagde sælgeren
hos Phototeam.

mvh igen - carsten