Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Starte mozilla's kalender...
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 17-12-03 22:58

Jeg har længe ledt efter en kalender, skulle ikke kunne noget specielt, bare
kunne danne et let overblik over mit liv :)
Fandt så Mozilla Calendar ( http://www.mozilla.org/projects/calendar/ ),
som faktisk er perfekt til mit behov ! Det eneste jeg ville ønske, var at
man kunne starte kalenderen direkte med en genvej -uden at skulle starter
browseren op først, og derefter klikke mig frem til den.
Er der nogen der kender et smart fif dertil ?
Kører win2k og mozilla 1.6a.
--
/Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : BJ Denmark

Dato : 18-12-03 11:05

Bjarke Ravn-Jonsen wrote:

> [...]
> browseren op først, og derefter klikke mig frem til den.
> Er der nogen der kender et smart fif dertil ?

Jeg har ikke noget fif som sådan, men ved du tilfældigvis om flere
brugere i samme LAN kan benytte den samme kalender?

BJ

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet
"du er en idiot" får nogen til at indse, de ikke har ret.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 18-12-03 17:26

In news:3fe17b5b$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk ,
BJ Denmark <news@klog.dk> typed:

> Jeg har ikke noget fif som sådan, men ved du tilfældigvis om flere
> brugere i samme LAN kan benytte den samme kalender?

Jeg kan se man kan oprette flere "kalendere" i samme, som så gemmes i en
CalendarDataFile.ics (man kan selv bestemme stien og fil navn slf)
Og så vidt jeg kan se, kan der også sættes username og kode på.... Så det
tror jeg faktisk godt du kan !: )
-ps. har dog aldrig selv prøvet.

Fra : HC

Dato : 18-12-03 20:14

Lav en genvej til mozilla.exe
åben det og tilføj -calendar

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 18-12-03 22:48

In news:d1v3uv83cqg382on3svufrla935jbgi9pn@4ax.com ,
HC <dont@nomail.com> typed:

> Lav en genvej til mozilla.exe
> åben det og tilføj -calendar

Præcis ! Mange tak, havde selv rodet med det, men kunne ikke for det helt på
plads, men nu virker den ! :)