Griner site med misser...
Fra : Charlotte

Dato : 17-12-03 21:55

Heysan i NG´en

I min jagt efter "the laughing cat" faldt vi lige over en hel side med en
masse grinere...ja, nogen af dem har vi set før - men der er også nogen, vi
ikke har set før.

Håber at andre også kan få glæde af det

http://www.cybersalt.org/cleanlaugh/cats/

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Jokerman

Dato : 17-12-03 22:30

"Charlotte" <charlotte@fjerndetteskovkatten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> masse grinere...ja, nogen af dem har vi set før - men der er også nogen,

Meget sjov side. Jeg kan godt lide den annonce med katten og ægtemanden.
Gad vide hvad de fleste i denne gruppe ville vælge.

Jeg mener dog at den store fede kat ikke var sjov - mere i retning af
dyrplageri.

Hilsen
Jokerman

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-12-03 22:34

Ja, jeg vil give dig ret i at den tykke kat ikke var sjov Men
ellers var det nogle rigtig griner billeder *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Charlotte

Dato : 17-12-03 22:47

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, jeg vil give dig ret i at den tykke kat ikke var sjov Men
> ellers var det nogle rigtig griner billeder *G*

Joh, deeet....der er da klart nogen af dem, der er udenfor kategori i
forhold til, hvad der er sundt/rigtigt/okay - og alt det der....

Men sådan er det jo altid...vi må jo sortere

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk