søger et link
Fra : Anita Rasmussen

Dato : 17-12-03 21:20

Hejsa

For noget tid tilbage var der en der postede et link til en kat der griner
helt hysterisk. Det har jeg desværre mistet. Er der en venlig sjæl der har
adressen endu?
På forhånd tak

Venlig hilsen
Anita

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-12-03 21:28

Hej Anita!
Ja, den har jeg da
http://www.clan-royal.de
Den er bare så griner! Får helt mavekramper hver gang jeg ser den, og
min kæreste synes bare jeg er underlig *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Charlotte

Dato : 17-12-03 21:38

Aih, Louise

Du kom først *gniner totalt flad...mens jeg lytter igen....*

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Charlotte

Dato : 17-12-03 21:37

Hej Anita
Hahaaaaaaaaa - er lige totalt flad igen....
Du får det lige her....
http://ibelgique.ifrance.com/Bighappyhop/laughing_cat.htm

Nå - der er åbenbart en udgave mere, gør min søde mand mig lige opmærksom
på - synes nu den første er den bedste...
http://clientes.netvisao.pt/ljesusma/

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 17-12-03 21:43

Hejsa

Det var hurtig respons. Super
Tusind tak til jer begge.

Venlig hilsen
Anita

Fra : Broxgaard

Dato : 18-12-03 21:03

*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy (som ikke fatter hvad der er sjovt det ved billede) og Daniel