Hvordan ugedage i Outlook-kalenderen
Fra : Benny Andersen

Dato : 17-12-03 16:01

Hej -

Nedenstående problem har jeg med den DANSKE version,
men jeg kan ikke få kontrolpanel til at acceptere hverken
dddd d. MMMM yyyy eller dddd D. mmmm åååå

Hvad gør man så?!

Benny Andersen

> Jeg sidder her ved en Outlook 2003 UK version og er super
> irriteret over kalenderen. Jeg kan ikke få den vil at vise ugedag
> mandag tirsdag osv. i det store kalender vindue .. der står kun
> dato. I de små månedsoversigts kalendre er der ugedage i form
> af m for mandag t for tirsdag osv .. men det må da være muligt
> at få ugedagen i selve kalenderen også ?

Windows ControlPanel, Regional Options, Customize, Data, Long Date
Format, dddd d. MMMM yyyy

Lars Klintholm

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-12-03 19:01

Den 17 dec 2003 skrev Benny Andersen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Nedenstående problem har jeg med den DANSKE version,
> men jeg kan ikke få kontrolpanel til at acceptere hverken
> dddd d. MMMM yyyy eller dddd D. mmmm åååå

DDDD D. MMMM åååå

Lars Klintholm

Fra : Benny Andersen

Dato : 18-12-03 02:03