sær adfærd / jalousi ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-12-03 15:29

en god ven af mig har fået en valp -først synes min liller hypper
aktive *satan* af en hund jo at dte var meget spænnende imens den var
lille valp - men da den så så nåed 3 mdrs alderen - når jeg så kommer
forbi så lægger ( min ) sig bare ned og ser meget ulykkelig ud - ørene
ligger ned og hun kikker den anden vej .... hvis vi kikker ( + -g ) på
hende .. jeg har aldirg set noget lignende med hende papegøjen der
stiker hun tungen ind i buret og de slikker hianden .... andre hunde
der er det lidt spænende - lige når hun ser dem men ellers er hun
ligeglad ..... med mindre hun skønner jeg til farre så står fråden
hende om munden og hvis den farlige hund så nærmer sig så kravler hun
op på mine skulder hvor hun sider og væser

min søsters søn på 15-6 mdr der er hun også ligeglad med mindre jeg
tager kontakt så det er skæg er så prøver hun at optage al hans
opmærksomhed - det gør hun også med gæster hun går til dem og ikke til
mig hvis ... jeg er koncetret om dem ... hun er sådan lidt lady vice
:) men et eller andet sted så er det sgu da sært .... specilt som hun
bliver ulykkelig over den valp ???
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Eifelvuf

Dato : 18-12-03 15:29

"Bo M Mogensen" skrev d. 17-12-03 15:29 dette indlæg :

Hej Mogens.

ØØøøhh - har læst dit indlæg en hel del gange, - men jeg kan simpelthen
ikke blive klog på, hvad du mener, og hvad spørgsmålet egentlig er.

Kan du ikke prøve at omformulere dit spørgsmål ?

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/