Westie han haves til tæve
Fra : Ukendt

Dato : 17-12-03 14:04

Vi søger en Westie tæve, hvis ejere er interesseret i hvalpe. Vi har en
utrolig flot westie han på 2 år. Området skal være Nordvendsyssel.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-12-03 14:08

<BogH> writes:

> Vi søger en Westie tæve, hvis ejere er interesseret i hvalpe. Vi har en
> utrolig flot westie han på 2 år. Området skal være Nordvendsyssel.

Når man nu har fundet ud af at der er noget der hedder markedsgrupper
og har postet der, hvorfor er det så nødvendigt at poste i
debatgrupperne også?

Mvh Trine

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-03 14:11

> Når man nu har fundet ud af at der er noget der hedder markedsgrupper
> og har postet der, hvorfor er det så nødvendigt at poste i
> debatgrupperne også?
>
> Mvh Trine

Hejsa

Jamen undskyld, var ikke klar over at jeg ikke måtte skrive herinde også,
tænkte bare at det var relevant her, men kan da godt se at det måske ikke
hører under denne gruppe (er ikke så erfaren i disse nyhedsgrupper)

Fra : Heidi

Dato : 18-12-03 14:29

Hej Westie-ejer.

I et andet indlæg fra dig kan jeg se, at du har problemer med at dine
hanhunde kan enes med en tredje, som I hyppigt er sammen med.
Westie-hanner er ofte meget territoriale, og mange westie-hanner har
derfor vanskeligt ved at tåle andre westiehanner. Desværre oplever vi
ofte, at westie-hannerne bliver endnu mere bevidste om deres eget
selvværd, når man anvender dem i avl. Derfor ville jeg - hvis jeg var
dig - få bragt lidt balance i hundeflokken, før jeg valgte at ophøje
en af hannerne til avlshan.

Heidi - den lykkelige ejer af to westier og to skotter.

Fra : Verner

Dato : 17-12-03 21:41

On Wed, 17 Dec 2003 14:07:46 +0100, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Når man nu har fundet ud af at der er noget der hedder markedsgrupper
>og har postet der, hvorfor er det så nødvendigt at poste i
>debatgrupperne også?

Pas på pegefingeren ikke falder af

Verner

Fra : UG

Dato : 17-12-03 16:07

Jeg synes da at det er relevant nok at søge i denne gruppe, her er der jo
mange hunde og hundemennesker.
Hvorfor er der straks nogle der skal være politibetjente og pege fingre?
Det var bare min mening.
Hilsen
Ulla
--
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-12-03 16:23

"UG" <NoSpamfamgerlach@post.tele.dk> writes:

> Jeg synes da at det er relevant nok at søge i denne gruppe, her er der jo
> mange hunde og hundemennesker.

Ja, det er der også i den rigtige gruppe: dk.marked.privat.dyr.

> Hvorfor er der straks nogle der skal være politibetjente og pege fingre?
> Det var bare min mening.

Fordi der skal sættes en grænse et eller andet sted. Ellers kan man jo
spørge om alt i alle grupper og så bliver det helt umuligt at finde
rundt i. Derfor der markedsgrupperne oprettet, så man ved hvor man
skal lede efter de forskellige ting.

Der er jo også forskel på at være politibetjent og så at fortælle
nogen, når de overtræder etiketten.

Mvh Trine

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-12-03 17:13

> Der er jo også forskel på at være politibetjent og så at fortælle
> nogen, når de overtræder etiketten.
>
> Mvh Trine

Der er også forskel på måden man fortæller det

Mvh MArtin

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 18-12-03 22:41

Godaften

"Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Der er også forskel på måden man fortæller det

"sjovt", det samme tænkte jeg. Jeg læste nemlig ikke Trine's indlæg som
positivt, tvært om, men måske har jeg bare misforstået dit indlæg, Trine?.

Men jeg kan ikke se hvorfor BogH ikke kan poste sit indlæg herinde, han
sælger jo ikke noget direkte, men tilbyder sin hanhun som avlshund, hvad
galt er der i det?

God jul og godt nytår

Mange venlige hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-03 23:10

> Men jeg kan ikke se hvorfor BogH ikke kan poste sit indlæg herinde, han
> sælger jo ikke noget direkte, men tilbyder sin hanhun som avlshund, hvad
> galt er der i det?

Ja det var jo netop det jeg tænkte da indlægget blev postet...

> God jul og godt nytår

Tak, i lige måde *S*