S: PHP bøger
Fra : Kurven.dk - Kbh.

Dato : 17-12-03 13:59

1
Paperback
XML and PHP IT-bøger i kurven 268,24 DKK
(før: 421,24 DKK)

2
Paperback
PHP Programming for Windows IT-bøger i kurven 268,24 DKK
(før: 421,24 DKK)

3
Paperback
Sams Teach Yourself PHP, MySQL and Apache in ... IT-bøger i kurven
201,90 DKK
(før: 315,90 DKK)

4
Paperback
PHP and PostgreSQL Advanced Web Programming IT-bøger i kurven 335,57
DKK
(før: 526,57 DKK)

5
Paperback
Core PHP Programming IT-bøger i kurven 268,24 DKK
(før: 421,24 DKK)

http://shopping.ofir.dk/shopping/store.asp?ButiksID=3836

Kurven / Marlene Gram Jensen

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 17-12-03 17:07

Kurven.dk - Kbh. <bogkurven@@yahoo.dk> wrote in

[SNIP salgsannonce for PHP-bøger]

> Kurven / Marlene Gram Jensen

Hvor mange nyhedsgrupper har du tænkt dig at misbruge med dine OT
reklamer?

dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
"3. Fundats:
Gruppens formål er at folk der laver websider ved brug af
php kan hjælpe hinanden med deres problemer, og diskutere
forskellige php-relaterede emner.

Reklame for egne websider henvises til dk.opslag.internet.

Køb og salg henvises til dk.marked-hierakiet.

Det er ikke tilladt at sende indlæg der indholder vedhæftede
filer. Disse henvises til dk.binaer."

XFUT: dk.admin.netmisbrug

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-12-03 17:43

Kurven.dk - Kbh. <bogkurven@@yahoo.dk> skrev:

>S: PHP bøger

Hvis du vil købe/sælge/bytte/leje noget, kan du skrive en note om
det i dk.marked.privat*. Når det er noget med computere, er
dk.marked.privat.edb eller en af dens undergrupper det rigtige
sted.

Indlæg om køb/salg/bytte/leje er ikke populære i de almindelige
grupper fordi de er beregnet til diskussion. Hvis du vil læse
mere om hvad de enkelte grupper er beregnet til, eller måske bare
om god tone på nettet, så kik på http://usenet.dk/.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 17-12-03 21:40

Kurven.dk - Kbh. wrote:

En masse spam.

> Kurven / Marlene Gram Jensen

Citat fra dig selv:
"spar mig for dine beskyldninger om spam - hvis dette er spam, så er
ALLE andre meddeler herinde også spam, for det henviser til et site
eller en designer der i sidste ende ønsker at tjene flere penge."
(gacutv4rdideu97l8ogfs3hc08kg5ar04a@4ax.com)

Jamen flot Marlene - læs lige usenet.dk igennem inden du poster næste
dit næste indlæg. Hvis der kommer mere spam fra din side ryger der en
mail til abuse.

mvh
johan

Fra : Kurven.dk - Kbh.

Dato : 17-12-03 22:38

On Wed, 17 Dec 2003 21:39:31 +0100, Johan Holst Nielsen
<johan@weknowthewayout.com> wrote:

> [...]
>
>Jamen flot Marlene - læs lige usenet.dk igennem inden du poster næste
>dit næste indlæg. Hvis der kommer mere spam fra din side ryger der en

Tør dine øjne - de løber i vand kan jeg se

Fra : Kristian Thy

Dato : 17-12-03 22:50

Kurven.dk - Kbh uttered:
> Tør dine øjne - de løber i vand kan jeg se

Hvad sker der for dig? Tror du seriøst at det hjælper dit salg først
at spamme en nyhedsgruppe for dernæst at fornærme en der påpeger det?
Du kan i hvert fald regne med at jeg nok skal sprede ordet om
"kurven.dk"s useriøsitet til dem der gider høre på det...

\\kristian
--
Real programmers don't comment their code.
It was hard to write, it should be hard to read.

Fra : Kim Emax

Dato : 17-12-03 22:50

Kurven.dk - Kbh. wrote:

> Tør dine øjne - de løber i vand kan jeg se

Nej! Du skal lære at forstå, hvordan man bruger news. Man poster ikke
reklame og jo, det ER tilladt at have en signatur, som den jeg har, så du
burde måske begynde at poste relevante links i news i stedet og så have en
signatur, der er passende.

Personligt syns jeg dine priser er gode, men din holdning slet, så den linux
bog jeg bl.a. planlægger at købe, bliver ikke hos dig. Desuden vil folk nok
være mere end betænkelige ved at skulle forudbetale til dig, med den
uprofessionelle holdning du lægger for dagen her.

--
Take Care
Kim Emax - master|minds: http://www.masterminds.dk

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 18-12-03 16:39

Kim Emax wrote:
> [...]
> være mere end betænkelige ved at skulle forudbetale til dig, med den
> uprofessionelle holdning du lægger for dagen her.

Henviser lige til:

mvh
johan

Fra : Kristian Thy

Dato : 18-12-03 16:54

Johan Holst Nielsen uttered:
> Henviser lige til:

Totalt OT, men hvordan hulen får jeg set hvad der gemmer sig der? Jeg
har prøvet at copy/paste URLen ind i et par brusere med indbyggede
newsreaders, men uden held. Og jeg kan ikke lige lure hvordan jeg får
slrn til det...

Søgning på Google Groups var også uden held :/

\\kristian
--
78% of all statistics are made up on the spot.

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 18-12-03 17:08

Kristian Thy wrote:

> [...]
> slrn til det...
>
> Søgning på Google Groups var også uden held :/

Tjek gruppen
dk.marked.privat.edb.pc

Subj.: Ny Update Vedr. Kristoffer W. Hansen
Skrevet af MVP
Kl.: 14:04 (blev tråden startet).

Det som det handler om, er at Marlene mener intet at have at gøre med en
"berømt" svindler i dk.marked grupperne - men det underlige er at de har
samme adresse.

mvh
Johan

Fra : Kristian Thy

Dato : 18-12-03 17:24

Johan Holst Nielsen uttered:
> Tjek gruppen
> dk.marked.privat.edb.pc
>
> Subj.: Ny Update Vedr. Kristoffer W. Hansen
> Skrevet af MVP
> Kl.: 14:04 (blev tråden startet).

Hold da kæft en idiot. Det er da vores andres held at svindlere sjældent
er voldsomt sofistikerede - jeg ville fx nok have sat en postboks op
på posthuset til hvert firma så den slags ikke blev opdaget.

\\kristian
--
Talk is cheap because supply always exceeds demand.

Fra : Kim Emax

Dato : 18-12-03 17:58

Johan Holst Nielsen wrote:

> Det som det handler om, er at Marlene mener intet at have at gøre med
> en "berømt" svindler i dk.marked grupperne - men det underlige er at
> de har samme adresse.

Hmm... har man næse for den slags eller hur?

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 18-12-03 18:35

Kim Emax wrote:

> Hmm... har man næse for den slags eller hur?

Der er i hvert fald ugler i mosen :)
Hvis I vil have lidt underholdning:

Gruppe: dk.edb.internet.webdesign.ris+ros
Subj: ville "nørder" købe deres bøger her
Dato: 16-12-2003 14:20 (Trådstart)
Skrevet af: Kurven.dk - Kbh.

Hvor Marlene virkelig viser hvilket sig fra sin "gode" side :D

Underlig nok er den posted fra samme IP som n'Design/Kristoffer W.
Hansen (Posted den 08-12-2003 10:32 i samme gruppe).

mvh
Johan