Skærme
Fijala 3554
Amitech Fladskærm
Fra : Lars Just

Dato : 17-12-03 02:33

Hejsa...

Jeg har kigget lidt på Amitech 17" TFT skærme, både model 612 og model 615.
Specifikationerne for selve skærmen ser ens ud, men på model 615 er der
indbygget noget USB hub i foden, hvilket jeg synes er smart nok.

Men er der nogen herinde, som rent faktisk har købt sådan en fætter fra
Amitech og ved om de kan gå an ? Er de bedre til spil end Samsung, for jeg
har en Samsung 172V hjemme nu og den er ikke blandt de bedste...

Venlig hilsen: Lars Just...

Fra : Nuggi

Dato : 17-12-03 06:37

Hej Lars

Jeg har selv haft en model 615 nu i ca 3 mdr. og er meget tilfreds med den.
før havde jeg en 19" Nokia 446xpro CRT monitor, og købte faktisk bare denne
Amitech for at teste og så sælge den videre igen, men jeg er blevet så glad
for den at nu står Nokia'en inde i skabet istedet.

Jeg har spillet en del Call of Duty og den nye Need for speed Underground,
og det syntes jeg at skærmen klare perfekt

Håber at du kan bruge min mening om det

Nuggi

Fra : Lars Just

Dato : 18-12-03 16:00

"Nuggi" <frodo1972@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har spillet en del Call of Duty og den nye Need for speed Underground,
> og det syntes jeg at skærmen klare perfekt

Jo, jeg er lidt vild med designet af 615'eren men blev lidt skræmt af den,
som står i butikken, fordi den havde døde pixels. Men nu har forhandleren
bestilt en ny hjem til mig, så håber jeg på gode pixels over hele skærmen

Jeg takker mange gange for dit indlæg, rart at høre fra en tilfreds ejer.
Jeg synes jo mest der skrives om Samsung, LG og Viewsonic skærme her i
gruppen, troede slet ikke at der var nogen Amitech ejere

Venlig hilsen: Lars Just...

Fra : E. Jensen

Dato : 17-12-03 09:39

> Men er der nogen herinde, som rent faktisk har købt sådan en fætter fra
> Amitech og ved om de kan gå an ? Er de bedre til spil end Samsung, for jeg
> har en Samsung 172V hjemme nu og den er ikke blandt de bedste...

Den skulle svare til en Hyundai (mener jeg), som ofte er blevet testet på
www.tomshardware.com, og som altid vinder Toms tests.

mvh E