Skærme
Fijala 3554
Sony SDM-HS73
Fra : Morten

Dato : 16-12-03 22:53

Er der nogen der kender ovenstående skærm eller ved hvor der kan findes en
test?
Jeg overvejer at købe en, men det er jo "risky" når man ikke kender den
er den fx. bedre end Xerox775D?

Morten

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 17-12-03 20:08

Hejsa

> Er der nogen der kender ovenstående skærm eller ved hvor der kan findes en
test

Kender den ikke lige, men du kan læse en lille test her:
http://reviews.designtechnica.com/review232.html

Den ser da ud til at være rimelig okay, men det kommer vel lidt an på om du
er gamer?

Jeg har selv bestilt en HX73, som er næsten magen til. Den har bare DVI, og
en respons på 16mS. Jeg skal nok fortælle lidt om den, når den engang dukker
op :)

Mvh
Hans

Fra : Morten

Dato : 18-12-03 23:05

Lidt hands on erfaring ville være rigtigt dejligt.
Men ja jeg må indrømme at jeg er gamer, det er til dels jeg er faldet for
skærmen, der har jo en lav responstid.
Tak for linket

Morten

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 19-12-03 09:09

Hejsa

> Lidt hands on erfaring ville være rigtigt dejligt.
> Men ja jeg må indrømme at jeg er gamer, det er til dels jeg er faldet for
> skærmen, der har jo en lav responstid.

Hvis du er gamer, var det så ikke bedre at kigge så på storebror HX73 i
steddet for. Den har et 16 mS panel...

Jeg skulle gerne få sådan en ind af døren i dag, eller på mandag :) Så skal
jeg nok komme med et lille review.

Mvh
Hans

Fra : Morten

Dato : 19-12-03 14:18

Iflg Sony.dk har HS73 også en responstid på 16ms, det er måske ikke korrekt?

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 19-12-03 17:25

Hej

> Iflg Sony.dk har HS73 også en responstid på 16ms, det er måske ikke
korrekt?

Jeg ved ikke helt hvad man skal tro, men hælder mest til det er en 20mS. I
diverse tests på nettet, er den opgivet til 20mS, og sonystyle.dk siger også
20mS.

Det står også i databladet som kan hentes her:
http://www.sony-cp.com/en/products/lcd/hs_designer/ds_hs.pdf

Mvh
Hans

Fra : Morten

Dato : 19-12-03 20:50

Hmm, det er da underligt. Men nok om det..
Jeg glæder mig til at du får din skærm ( det gør du vel også) så jeg kan
høre hvordan den er.