Sende et broadcast ud på nettet vha. HPHP
Fra : Kim Schulz

Dato : 18-04-01 21:07

hejsa
er det muligt at sende en broadcast pakke ud på nettet vha. PHP. Jeg har
lavet det i perl, men da jeg for tiden arbejder med PHP ville det jo
være meget sjovt at porte min kode til dette.

MVH
kim
--
Reliable source, n.:
   The guy you just met.

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 24-05-01 19:15

In article <3ADDF3D5.FF3A5CC1@schulz.dk>, Kim Schulz wrote:
> er det muligt at sende en broadcast pakke ud på nettet vha. PHP. Jeg har
> lavet det i perl, men da jeg for tiden arbejder med PHP ville det jo
> være meget sjovt at porte min kode til dette.

Det er sikkert muligt, men jeg ved det ikke. Prøv evt at poste din perl-kode.

mvh Thomas