Pitbull reder 6årigt barn ud af brændende ~
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 17-12-03 02:42

På tide med lidt gode historier om de så udskældte hunde

http://www.news-miner.com/Stories/0,1413,113~7244~1813868,00.html

Fra : Eifelvuf

Dato : 16-12-03 18:10

"Punish the deed, not the breed" skrev d. 17-12-03 02:42 dette indlæg :

> På tide med lidt gode historier om de så udskældte hunde
>

> http://www.news-miner.com/Stories/0,1413,113~7244~1813868,00.html

Hej PDNB, Chief George or . . . . . . whatever.

Det kan enhver da finde - om alle hunde - hvis man bare gider bruge nok
online tid her på nettet.

Så hvad specielt er der i dét ?

Men man kan vel ikke forvente at finde noget negativt hos dig om
Pitbull´s, når man holder af sin Pitbull, som du jo gør.

Så skulle den ged være barberet

HIL SCHÄFEREN ! !

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Pwh

Dato : 16-12-03 19:43

> Hej PDNB, Chief George or . . . . . . whatever.
> Eifel & Co.

Øhh, du ved da godt at han har puttet dig i sit killfilter, så han kan altså
ikke se dine kærlige svar ;)

/Jens

Fra : Eifelvuf

Dato : 16-12-03 20:06

"Pwh" skrev d. 16-12-03 19:43 dette indlæg :

> Øhh, du ved da godt at han har puttet dig i sit killfilter, så han kan
altså
> ikke se dine kærlige svar ;)
>
> /Jens

Hej Jens.

Nix - han er lige dukket op til overfladen i et andet indlæg, og har
kommenteret et af mine indlæg (he-he) med et raserianfald uden
sidestykke. Så nej - jeg er ikke i PDNB´s killfilter.

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Pwh

Dato : 16-12-03 20:27

Eifelvuf wrote:

> [...]
> kommenteret et af mine indlæg (he-he) med et raserianfald uden
> sidestykke. Så nej - jeg er ikke i PDNB´s killfilter.

Det påstår han hårdnakket at du er som den eneste er, men han kan jo ikke undgå
dine indlæg hvis han feks læser mit hvor jeg har qoutet dig ;)
Jeg ægrer mig stadig over at jeg ikke læste den tråd hvor du gjorde Punish så sur ;)

/Jens (som helst vil værer på god fod med alle, men det kan man desværre bare ikke)

Fra : Lykke

Dato : 17-12-03 08:51

Er du sikker på at den ikke bare forsøgte at reddesig lidt aftensmad.

Polle