Mohaa Breakthrough, Sicily - Gela - Tank A~
Fra : Kim

Dato : 16-12-03 16:59

Der kommer 2 tanks imod mig, hvor jeg sidder i et hus
på 1'ste sal med en morter. Jeg kan kun nakke den ene,
og lige meget hvilken en af dem jeg nakker, når jeg ikke
at nakke den anden ;o(
Jeg har også prøvet at skyde skiftevis første på den ene
og så den anden, men så når begge ned til mit hus..
Hvordan nakker i dise tanks, please ?

Mvh Kim

Fra : Madsen

Dato : 16-12-03 17:21

On Tue, 16 Dec 2003 16:59:00 +0100, "Kim" <no@spam.dk> wrote:

> [...]
>at nakke den anden ;o(
>Jeg har også prøvet at skyde skiftevis første på den ene
>og så den anden, men så når begge ned til mit hus..

Øvelse, øvelse og endnu mere øvelse.
Og når du har skudt de 2 tanks, så kommer
der 2 nye ovre til den anden side og sådan
bliver det ved i et stykke tid.

Øv dig i at bedømme afstanden og husk at jo
højere du sigter med morteren, jo tættere
på dig selv lander granaten.
Skal den langt væk skal du altså sigte lavt
og omvendt. Lige stik modsat det man gør
de første gange.

mvh Madsen

Fra : Kim

Dato : 16-12-03 20:37

"Madsen" <madsen@ingen.mail.her> skrev
> [...]
> på dig selv lander granaten.
> Skal den langt væk skal du altså sigte lavt
> og omvendt. Lige stik modsat det man gør

Okay...Det undrede mig også...
Kan man så også se hvor morteren lander ?
Jeg har svært ved at se hvor den lander, nemlig...
Og er sigtekornet ( + ) så ikke brugbart,
at man skal sigte nogle mm "over" målet ?

Mvh Kim

Fra : Christoffer

Dato : 17-12-03 14:32

"Kim" <no@spam.dk> wrote in message news:G6JDb.6518
> [...]
> Jeg har svært ved at se hvor den lander, nemlig...
> Og er sigtekornet ( + ) så ikke brugbart,
> at man skal sigte nogle mm "over" målet ?

Den er pænt svær den bane så det eneste der hjælper er som Madsen skriver at
prøve igen og igen og igen og igen.. Jeg kom første igennem efter det 10
forsøg og en masse eder og forbandelser Huske at gemme dine
panserværnsraketter til de er så tæt på som muligt. Der er flere granater i
en kasse oppe i det rum du forsvarer dig fra, men det farlige er at den
tager lang tid at genlade. Så brug den kun når du kan se det hvide i
kampvognsførerens øjne

Mvh
Christian

Fra : Kim

Dato : 19-12-03 14:13

"Christoffer" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev
> [...]
at
> prøve igen og igen og igen og igen.. Jeg kom første igennem efter det 10

Orker det næsten ikke...Har nu prøvet i flere dage.
Gider en af Jer at sende det savegame til mig så jeg kan hoppe
denne bane over, og komme til næste bane ?
Eller findes der en Cheat, så jeg kan komme videre ?

Mvh Kim
kiosanREMOVE@THISkabelnettet.dk

Fra : Madsen

Dato : 17-12-03 17:13

On Tue, 16 Dec 2003 20:36:43 +0100, "Kim" <no@spam.dk> wrote:

>Kan man så også se hvor morteren lander ?

Kun ved at holde øje med hvor granaten lander og
så forsøge at rette det næste skud ind efter det.
Sigtekornet er nærmest værdiløst da du jo skal
sigte højt for at ramme lavt og omvendt.

mvh Madsen