billedprobelmer i IE 6.0
Fra : Ostekongen

Dato : 16-12-03 10:24

Hej NG.

På rigtig mange hjemmesider, bliver en del billeder ikke vist. I stedet står
der bare: Handlingen blev annulleret..bla bla.

Er der noget jeg skal installere, eller hvad er der galt?

På forhånd tak og med venlig hilsen

Ostekongen

Fra : Leony

Dato : 16-12-03 22:28

In news:brmj0n$sc5$1@sunsite.dk,
Ostekongen <ostekongen@hotmail.com> typed:

> På rigtig mange hjemmesider, bliver en del billeder ikke vist. I
> stedet står der bare: Handlingen blev annulleret..bla bla.

Prøv at opdatere IE.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/