Er der nogen der ved.....
Fra : LL

Dato : 16-12-03 09:54

hvor jeg kan købe danske "Ringenes Herre" plakater?
Jeg kan finde dem paa engelsk, men ikke paa dansk.

mvh
Liselotte

Fra : Seth

Dato : 16-12-03 10:54

"LL" <mig2043@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> hvor jeg kan købe danske "Ringenes Herre" plakater?
> Jeg kan finde dem paa engelsk, men ikke paa dansk.
>
> mvh
> Liselotte

Har du prøvet www.dvdoo.dk ?

/Bo

Fra : LL

Dato : 16-12-03 11:23

Rigtig god website, tak, men de har kun plakaterne paa engelsk.

mvh
Liselotte

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 16-12-03 12:58

"LL" <mig2043@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> hvor jeg kan købe danske "Ringenes Herre" plakater?
> Jeg kan finde dem paa engelsk, men ikke paa dansk.

Har hørt at andre har skaffet sig plakater hos http://www.afajcdecaux.dk/
som bl.a. står for billboards o.lign. i København. Ved ikke om de har haft
danske plakater oppe.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : David T. Metz

Dato : 16-12-03 12:58

LL skriblede:
> hvor jeg kan købe danske "Ringenes Herre" plakater?
> Jeg kan finde dem paa engelsk, men ikke paa dansk.

De findes jo fx her:
http://politiken.dk/VisArtikel.asp?PageID=296207

Men alle på nær en er med engelsk tekst og undtagelsen er med fransk. Når
selv Politiken ikke har dem på dansk, tror jeg det bliver svært.

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Lise og Søren Hansen

Dato : 16-12-03 14:37

> [...]
> hvor jeg kan købe danske "Ringenes Herre" plakater?
> Jeg kan finde dem paa engelsk, men ikke paa dansk.

Jeg tror du kan finde dem her:
http://www.entertainmentshop.dk/frontpage.asp

VH Lise

Fra : Jim Andersen

Dato : 16-12-03 15:33
Fra : Louby

Dato : 16-12-03 15:11

"LL" <mig2043@yahoo.com> skrev i en meddelelse
: hvor jeg kan købe danske "Ringenes Herre" plakater?
: Jeg kan finde dem paa engelsk, men ikke paa dansk.
:
: mvh
: Liselotte
:
www.dvd4u.dk har nogen på dansk

Mvh Louby

Fra : N/A

Dato : 16-12-03 21:21

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 16-12-03 21:21

C. H. Engelbrecht skrev:

> Jeg har haft købt dem i biograferne efter at premiere-feberen har
> ebbet lidt ud (og de er på dansk). F.eks. kostede De To Tårne mig
> skaldede 25 kroner i Albertslund bio.

Hvordan er Albertslund Biograf egentlig? Kvalitets- og prismæssigt?

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Retsskrivningsordbogen: www.dsn.dk"

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 17-12-03 04:14

> Hvordan er Albertslund Biograf egentlig? Kvalitets- og prismæssigt?

Rigtig ok. En almindelig sal i Palads eller Palladium, gode sæder, pænt
stort lærred, dog ikke surround. Jeg gav 75,- for ROTK, men ellers ligger
billetterne vel på 40,- normalt. De har som regel filmene til premieren.

Fra : LL

Dato : 17-12-03 09:27

Super! Og mange tak, jeg har fundet 2 steder hvor jeg kan k+APg-be dem.

Liselotte