Reperation af Nokia 6100
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 16-12-03 09:50

Hejsa

Da min mobil er begyndt at opføre sig _meget_ mærkeligt (tænder/slukker
spontant) tror jeg lige at den skal en tur forbi et værksted.

Den er blevet købt i en Orange butik men er der ikke alternativer, hvor man
kan få den fixet på garantien (den er under 6 mdr. gammel)?

Det skal helst være i Kbh's. området.

Mvh.

Kenneth

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 16-12-03 11:02

"(: MarlboroMan :)" wrote in message
> Det skal helst være i Kbh's. området.

Så smut ind i TeleCare.... I Kbh ligger den på Fiolstræde og
Hovedbanegården, der er også en i Lyngby på hovedgaden. Der laver de den
gratis (når der er garanti på) og mens du venter. Hvis der er travlt kan der
dog godt gå en dags tid.

Hygge...
Daniel

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 17-12-03 22:13

> [...]
> Hovedbanegården, der er også en i Lyngby på hovedgaden. Der laver de den
> gratis (når der er garanti på) og mens du venter. Hvis der er travlt kan

Takker Daniel.
Jeg havde fundet frem til TeleCare. I farten glemte jeg at lede det mest
logiske sted (nokia.dk) og der var der selvfølgelig adresser m.m.
Nu ligger den klar til afhentning i Lyngby....

> Hygge...
> Daniel

Mvh.

Kenneth