Sonyericsson T610 ???
Fra : Soren Pedersen

Dato : 15-12-03 23:35

Jeg kan købe den på et medarbejdertilbud til 299,- (+ abb. og data, samlet
50,-/md i 8 md.)
Er det en okay telefon kvalitetsmæssigt - Jeg tænker ikke på funktioner, men
på kvaliteten af telefonen ???

Mvh
Søren

Fra : mullerman

Dato : 15-12-03 23:36

"Soren Pedersen" <soren@muncheb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 50,-/md i 8 md.)
> Er det en okay telefon kvalitetsmæssigt - Jeg tænker ikke på funktioner,

det er den bedste tlf på markedet i øjeblikket imo, og specielt til den pris
er der slet ingen tvivl....
Køb køb køb ;)

Martin

Fra : Adam Christensen

Dato : 16-12-03 20:07

"Soren Pedersen" <soren@muncheb.dk> wrote in message

> Er det en okay telefon kvalitetsmæssigt - Jeg tænker ikke på funktioner,
men
> på kvaliteten af telefonen ???

Fik min i går. Kvaliteten (sammenlignet med bl.a. Nokia 6210 og SE T68i) er
helt i top.

Køb

--
Adam

Fra : Peer

Dato : 16-12-03 20:43

Inden du køber så check lige http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=391

Fra : MorteN-

Dato : 17-12-03 10:42

> [...]
> 50,-/md i 8 md.)
> Er det en okay telefon kvalitetsmæssigt - Jeg tænker ikke på funktioner,

Hvis du har mulighed for at bestille mere end en telefon, ville jeg da gerne
give de 299 kr den koster + 50kr/md i 8 md + 100-200kr oveni...

Det er en kanon telefon, designet er lækkert, og den virker robust, men man
skal som du siger ikke tage den for funktionerne, såsom fx. kameraets skyld,
for det er det simpelthen ikke godt nok til...

MVH

Morten Plagborg

Fra : Soren Pedersen

Dato : 17-12-03 20:20

Beklager, der er vist kun éen pr. næb - Og jeg har bestilt den.
Takker for jeres input.

Mvh
Søren