Erfaringer med nokia 6600
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 15-12-03 22:00

Lad mig høre alt

Er den værd at bruge så mange penge på?? (og ja jeg har behovet) eller hvad
skal jeg evt. købe i stedet?

/kenneth

---

Fra : Jochke

Dato : 16-12-03 23:09

"Kenneth Koustrup" Tastede Tidligere:

> Er den værd at bruge så mange penge på?? (og ja jeg har behovet) eller
hvad
> skal jeg evt. købe i stedet?

Har du tidligere haft erfaring med andre Nokia telefoner med Symbian? Jeg
vil sige denne version 7 er noget af en forbedring af tidligere. Kameraet er
bedre, der er en del hukommelse i der kan udvides, skærmen er stor, pæn og
klar i fohold til andre telefoner, nok en af de bedste, masser af udvidelser
softwaremæssigt, hvor der følger en del tjedje parts programmer med som
standard. Størrelsen er ikke overvældende stor, batterilevetiden er
forbedret i forhold til 7650'eren. Så alt i alt en god rigtig god tlf til
pengene. Hvis man har brug for kalender, udvidet adressebog, email,
webbrowser og synkronisering med outlook er den tlf perfekt til det.

Kan kun anbefale den.

> /kenneth

/Jochke