Skærme
Fijala 3554
Samsung 900SL+ buet for neden i billed?
Fra : Dan Nielsen

Dato : 18-04-01 20:27

Jeg har lige fået mig sådan en Samsung! fed skærm!
Men?
Det er lige som at den buer lidt for neden i skærmbillede!(i menu bjælken i
win98!) Hvis i forstår? der er ikke noget i de indstillinger der er i
skærmen, jeg kan stille det den vej! kun til de lodrette linjer er der!
Måske der er nogen med en go ide??
Tak!

\\\\////
-(o o)-
-ooO--(_)--Ooo----------

M.V.H.
Dan Nielsen
oooO
( ) Oooo
----\ (-----( )-------------
\_) ) /
( /

Fra : Peter Werner

Dato : 21-04-01 19:39

Jeg har samme problem med min skærm. Efter de tidligere indlæg at dømme er
det fordi den ikke er kalibreret ordenligt fra fabrikens side.

Jeg kunne imidlertid godt tænke mig at vide om det overhovedet kan betale
sig at sende skærmen retur til forhandler/producent? Da der har været mange
skrær indlæg om lange ventetider og utallige udskiftninger uden resultat.

Så skal man lære at leve med det eller hvad?

MVH
Peter Werner

Fra : DaWizeGuy

Dato : 25-04-01 21:26

"Dan Nielsen" <torskerogn@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> win98!) Hvis i forstår? der er ikke noget i de indstillinger der er i
> skærmen, jeg kan stille det den vej! kun til de lodrette linjer er der!

Sur røv! Det er en kendt fejl på netop den model, og du skal omgående tage
kontakt til forhandleren, så du kan få dine penge igen. Men du må væbne dig
med tålmodighed. Der gik SEKS uger, før Samsung gav mig pengene tilbage for
min 900 SL+. Når du får dine pneg igen, vil jeg anbefale dig at købe en
900NF i stedet. De ekstra 500 kr.l er givet godt ud, idet du får en skærm
med helt fladt billedrør.
---
Mvh
Anders