Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af kamera over nettet i Tyskland
Fra : kk

Dato : 15-12-03 21:04

Hejsa!

Er der nogen der kender adresser på sider i Tyskland hvor man kan købe
kamerer. Er de ikke billigere i Tyskland???

Med venlig hilsen
Pia

Fra : finn hansen

Dato : 15-12-03 21:20

kk wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der kender adresser på sider i Tyskland hvor man kan købe
> kamerer. Er de ikke billigere i Tyskland???

www.dnet24.de er et udmærket sted som jeg kun kan anbefale. ellers er
www.netonnet.de også anbefalelsesværdig.

/finn
www.famha.dk -digital foto-

Fra : kk

Dato : 15-12-03 21:43

Hejsa!

Jeg har været inde og lede efter Olympus 5050zoom, men den findes ikke på
nogen af siderne. Er der nogen der kender andre sider???

Hilsen Pia

Fra : Steen Larsen

Dato : 15-12-03 21:56

In article <3fde1cb2$0$69929$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, kk wrote:
> [...]
>
> Jeg har været inde og lede efter Olympus 5050zoom, men den findes ikke på
> nogen af siderne. Er der nogen der kender andre sider???

Prøv www.guenstiger.de. Her kan du finde det til ca. kr. 4120,- men
hvorfor ikke købe det hos Kamerahuset til 4.500 og få det med DK
garanti. Du kommer alligevel til at skulle lægge ca. kr. 200
oveni til bankoverførsel og forsendelse.

Fra : kk

Dato : 15-12-03 22:17

Fordi Kamerahuset har det ikke og ved ikke hvornår det kommer hjem + de har
70 på venteliste til det.

Med venlig hilsen
Pia

Fra : Steen Larsen

Dato : 15-12-03 22:40

In article <3fde2768$0$69905$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, kk wrote:
> Fordi Kamerahuset har det ikke og ved ikke hvornår det kommer hjem + de har
> 70 på venteliste til det.
>
> Med venlig hilsen
> Pia

OK, men hvad så med digital4u.dk eller fotohusetvirum.dk. Min pointe er bare
at man skal ikke være blind for at besparelsen ikke altid er stor nok
til den ekstra risiko i forbindelse med fejl. Det er klart at hvis ikke man
kan få varen andetsteds så ...
Det er også et meget lækkert kamera - har selv et som jeg har haft stor
glæde af i snart 12 md.

Fra : kk

Dato : 15-12-03 22:50

Jeg har prøvet mange af de steder der står på EDBpriser, men enten kan jeg
ikke ringe dem op eller det er udsolgt. Nu har jeg øffet og øffet i hvad for
et kamera jeg ville have den sidste uge og fundet frem til at 5050zoom er
nok det rigtige. Det er ikke fordi jeg har meget forstand på kamera, men jeg
vil gerne tage nogle gode billeder af mine dyr til min hjemmeside
http://home19.inet.tele.dk/briard/

mvh
Pa

Fra : Per M

Dato : 16-12-03 09:39

Du kan evt. prøve http://www.photoshop.dk De er næsten lige så billige som
Kamerahuset og de andre, der står på edbpriser.dk, og så har de som regel
varerne hjemme Jeg har selv handlet der en del gange og har været meget
tilfreds.
mvh
Per M

Fra : JH

Dato : 16-12-03 11:56

Per M wrote:
> [...]
> billige som Kamerahuset og de andre, der står på edbpriser.dk, og så
> har de som regel varerne hjemme Jeg har selv handlet der en del

Du kan også gå ind i en Bingo Foto og sige,
at du har set kameraet biligere i en netbutik.
Feks http://www.platan.dk/, som er Bingo's
egen netbutik.
Sådan fik jeg mit eget kamera til "netpris"
hos Bingo i City 2 i Høje Taastrup.

JH

Fra : Søren H Nielsen

Dato : 17-12-03 18:27

Prøv www.technikdirekte.de de er rigtig gode. Forsendelsen tager oftest 3
dage. Fragten (20 euro) er med DHL og PostDanmark.

MVH
Søren H

Fra : Søren H Nielsen

Dato : 17-12-03 18:29

..... og du kan betale enten med VISA kort eller pr. efterkrav.

Søren H

Fra : Per M

Dato : 17-12-03 18:52

....og det hedder www.technikdirekt.de og ikke "direkte"...
mvh
Per M

Fra : kk

Dato : 17-12-03 23:07

Er der nogen af jer der har prøvet at bestille der??? Sender de også pr.
efterkrav til Danmark?? Jeg prøvede at bestille et igår, men der skulle jeg
overføre pengene til deres bank inden de ville sende det og det følte jeg
mig ikke helt tryk ved.

mvh
Pia

Fra : Søren H Nielsen

Dato : 18-12-03 16:23

Det er et godt sted og du kan stole 100 % på dem. Hvis du har VISA er det
nemt at gå til. Dine varer kommer med garanti.
mvh
Søren

PS: Til Per M.... ;-D ja jeg ved ikke lige hvorfor det "e" i direkt sneg sig
med Jeg ville rigitg have rettet KNL Dtp som stavede det sådan. Men i
stedet for at rette det pastede jeg hans i min forige mail.

Fra : KNL DtP

Dato : 15-12-03 21:20

> Er der nogen der kender adresser på sider i Tyskland hvor man kan købe
> kamerer.

www.technikdirekte.de er et ganske godt sted at handle. Har efterhånden lagt en
del penge i deres biks :)

> Er de ikke billigere i Tyskland???

Det kommer helt an på hvilket kamera man skal købe, men jeg sparede en del i
forhold til danske priser, da jeg købte EOS 10D. Objektiver er også betydelig
billigere syd for grænsen. Bemærk at du får en tysk manual med, og du ikke skal
regne med at kunne få en gratis dansk udgave. Ofte kan man dog finde en engelsk
PDF-udgave på nettet.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : CP

Dato : 18-12-03 17:00

Her er et par links, som flere efterhånden har haft en del glæde af.

Mvh og god jul

Carsten

www.ravensburgerfotoversand.de/

www.internet-foto.de/

www.foto-oehling.com

www.fotobrenner.de

www.foto-erhardt.de/

www.versandhaus-foto-mueller.de/

www.foto-raake.de/

www.fotokoch.org

www.fotoversandwutz.de/

www.isarfoto.com

Fra : kk

Dato : 19-12-03 14:55

Hejsa!

Jeg vil gerne takke alle dem der har svarret. Jeg kan se der er mange
muligheder for at skaffe et billig kamera.

Ønsker jer alle en god jul
Pia

Fra : Sverre Stokke

Dato : 19-12-03 06:50

"kk" <briard@adslhome.dk> skriver:
>Jeg har været inde og lede efter Olympus 5050zoom, men den findes ikke på
>nogen af siderne.

Måske derfor :

http://www.olympus.dk/digital/c5060wz.htm

Hilsen Sverre.