MS Windows
briani 27239
NERO 6.3
Fra : qaz

Dato : 15-12-03 18:44

Er der andre end mig som har problemer med QuickStart efter opdatering af
NERO til 6.3 ??

Fra : JSH [9800]

Dato : 15-12-03 21:28

"qaz" <@NoSpam.xx> skrev i en meddelelse news:brkrtb$m90$1@sunsite.dk...
> Er der andre end mig som har problemer med QuickStart efter opdatering af
> NERO til 6.3 ??
>
> mvh

Jeg har efter at "StartSmart" blev indført haft problemer med at når jeg
skulle finde og tilføje en fil skete det at Win XP skrev at StartSmart ikke
kørte i Windows Jobliste. Er stadig lidt tungt i version 6.3

Fra : qaz

Dato : 16-12-03 05:20

JSH [9800] wrote:
> [...]
> jeg skulle finde og tilføje en fil skete det at Win XP skrev at
> StartSmart ikke kørte i Windows Jobliste. Er stadig lidt tungt i

Mit problem er at den ikke starter op, og derfoer blokerer for andre
programmer.
Så er der kun restart windows tilbage, kan ikke kvæle den med task manager.