Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hej jer
Fra : Søren Hansen

Dato : 15-12-03 17:25

Hvilket digital kamera sparker allermest røv indenfor disse rammer:
max 9000 kroner
Hurtig til at tage billede dvs tryk på knappen og billedet bliver taget med
det samme.
Ellers ingen krav

Mvh Søren

Fra : Mikael

Dato : 15-12-03 17:36

Canon EOS 300D, digitalt spejlrefleks. Kan købes på nettet til under kr.
9000.00.

Mikael

---

Fra : Søren Hansen

Dato : 15-12-03 17:43

Øhhh jeg glemte lige en vigtig ting det skal være lille, ellers er Canon EOS
300D et kanon bud

Mvh Søren

Fra : H.Kragelund

Dato : 15-12-03 18:32

> Øhhh jeg glemte lige en vigtig ting det skal være lille, ellers er Canon
EOS
> 300D et kanon bud

Så blir det jo også en hel del billigere og langsommere.
Men hvad er "lille"? Ixus eller mindre?

mvh
henrik

Fra : Søren Hansen

Dato : 15-12-03 18:45

Så det kan være i en alm jakkelomme

Fra : H.Kragelund

Dato : 15-12-03 18:54

"> Så det kan være i en alm jakkelomme

Så er det ixus eller tilsvarende størrelse kamera. Med bedste specs. og her
tænker jeg ikke på megapixels, men laveste F tal, shutter speed og zoom,
m.m.

mvh
henrik

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-12-03 21:14

On 2003-12-15, Søren Hansen <soren@jubo.dk> wrote:
> [...]
> max 9000 kroner
> Hurtig til at tage billede dvs tryk på knappen og billedet bliver taget med

Minolta G400. Fra tænd til første billede 0.9 sekunder inkl. autofokus.
Skulle kunne lave autofokus og tage billede på under 0,2 sekund.
Skyldes ekstra auto-fokus sensor der normalt altid er aktiv.

Der er nogle af de ikke-kendte mærker der reklamerer med 0.05s
shutter lag, men det er efter auto-fokus.

Fra : Kasper Laursen

Dato : 18-12-03 11:45

Det er helt klart Canon EOS 300D.

MVH/
Kasper Laursen

Fra : Deaster

Dato : 18-12-03 12:15

Kasper Laursen wrote:
> Det er helt klart Canon EOS 300D.

Havde du overvejet lige at læse nogle af de andre indlæg ? :

Deaster
Nåja,
og god jul.